CoD: World at War får zombieläge upplåst

Robot
Medlem
CoD: World at War får zombieläge upplåst

Det behöver man ju inte heller göra på PC, bara ladda ner unlock :P. Single player kampanjen är ändå inget att ha.

Medlem

Det är alltså inte CoOP delen ni pratar om nu då?.

Medlem

Är det inte precis tvärtom? Alltså att det tar längre tid att få ut patcher till konsoll eftersom dom måste verifieras av Microsoft respektive Sony varje gång?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

satt precis i Cod5 skivan i ps3an - å det har inte kommit någon patch än i alla fall....


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

satt precis i Cod5 skivan i ps3an - å det har inte kommit någon patch än i alla fall....

Inte låst upp det redan då?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av rolle90:

satt precis i Cod5 skivan i ps3an - å det har inte kommit någon patch än i alla fall....

Inte låst upp det redan då?

nopp, har knappt spelat kampanjen.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av rolle90:

satt precis i Cod5 skivan i ps3an - å det har inte kommit någon patch än i alla fall....

Inte låst upp det redan då?

nopp, har knappt spelat kampanjen.

Kollat upp vilka playlists du har tillgång till nu?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

När ska dom släppa ut nya zombie maps då?..har väntat i evigheter på dom,

Skulle inte detta vara bara under helgen? Eller har de bestämt sig att öppna detta förevigt?

Medlem
Skrivet av UltimateForLife:

Skulle inte detta vara bara under helgen? Eller har de bestämt sig att öppna detta förevigt?

Det som bara var under helgen var double xp weekend, tror det ska gälla till 18:00 idag när vi ändå är inne på det.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Någon mer än jag som tycker att Zombieslakten i CoD5 är mycket roligare än i Left for Dead?


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

nu finns det där ifall man går i i Co-op - play online å så finns det där. går det inte via Split-Screen?

kommer detta bara vara olåst i några dagar eller kommer det vara permanent?


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

De borde fixa nya banor som är roligare, spelade ju i ngn vecka sen blev det för tråkigt men multiplayer är kul.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

är det bara jag som har kring gått att behöva spela ut hela kampanjen för att få spela Nacht Der Untoten?

Medlem

Asså, menar de singleplayer eller, för Coop Nacht Der Untoten har ju alltid fungerat.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag har klarat hela singel player fick zombie nu har zombie unlovkat för alla och det ät jobbit att spela med lvl 3 noobs


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem
Skrivet av Kapten_burk:

Jag har klarat hela singel player fick zombie nu har zombie unlovkat för alla och det ät jobbit att spela med lvl 3 noobs

Eh, va? Läs, rätta, skriv om.

Medlem

alltså då man letar folk att spela med finns det INGEN server med folk på! å det kommer inte in några till en.

adda PSN NU! så lirar vi ikväll! Rolle90


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

jag spela inte ett enda uppdrag innan jag spela mot zombies på pc, utan någon trainer eller något fusk.

Medlem
Skrivet av rednalexia:

jag spela inte ett enda uppdrag innan jag spela mot zombies på pc, utan någon trainer eller något fusk.

På PC ja.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är det inte så att på PC är den upplåst redan från början om man är en av dem som förbeställde? Är inte helt hundra dock

Inaktiv
Skrivet av Edgemil:

Är det inte så att på PC är den upplåst redan från början om man är en av dem som förbeställde? Är inte helt hundra dock

jag förbeställde mitt ex, men när vi lana på det snacka en kompis på att man var tvungen att klara kampanjen först men vi sket i det för zombie funka direkt.

Medlem

Världens mest buggiga lir.. Fattar inte att dom fixar alla jävla glitches.. Man blir ju helt tokig när man spelar.. Både i mp o solo läget..

Medlem

Här ligger en fågel begraven.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Är inte så himla impad av zombieläget. Är ungefär lika roligt som "stay alive" läget i Max payne 2. Kul då och då... men inget varaktigt. :/

Är dock förälskad i "versus"-läget i left4dead.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar