H.A.W.X. co-op på bild

Robot
Medlem
H.A.W.X. co-op på bild

Stor mening med att fota "coop" läget? Man ser ju inget som har med coop att göra på bilderna eller missade jag något?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Det finns poängtabeller om man tittar noga. Men, annars missade du inte så mycket.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Snart dags att damma av sin gamla Logitech USB joystick och se om den funkar i PS3:an, annars så blir det väl PC versionen.
Får lust att installera DIDs TOW när jag ser dom här bilderna.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Åååh kul att få köra Thunderbolten sen!:D Är det bara luftstrider i spelet eller är det som man sett på trailers även bombningar?
Vore ju jävligt mäktigt att dra in och bomba lite över staden och se stora cementblock och bilar flyga åt alla håll! Fast så detaljerat lär det ju inte bli:/


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ace Combat ftw!


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

coolt med co-op


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av ScarFace:

Ace Combat ftw!

/agree

jag hade ace combat 4 till min ps2a, fan va det var kul. Men sen sålde min idiot till bror det... TILL EN SPELAFFÄR INNE I STAN!!

jag kommer aldrig förlåta han för det..

Medlem

Ace Combat 6 är ju betydligt snyggare om man jämför med de här bilderna iaf, gameplayet verkar ju vara något liknande med.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag älskar Ace Combat 6, visserligen är storyn ganska tråkig men gameplayet är hur skoj som helst.
Har även införskaffat over G fighters, får hoppas det är skoj.
Ser verkligen fram emot detta dock.
Lite synd att vilka det nu var la ner ett annan arkad flygsimulator, det verkade också skoj.

Inaktiv

Hoppas dom får till detta nu.

1
Skriv svar