Resident Evil 5-demo till PS3 daterad

Robot
Medlem
Resident Evil 5-demo till PS3 daterad

Sweet, kommer att bli bra det här. Co-op ftw
Btw, vilket PSN nätverk, EU, USA eller Japan? Vill bara veta så man vet var man ska leta...:|


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

vill spela spelet men har inte ps3 eller 360 får se till att en kopis skaffar det


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Förstår inte att alla är så hypeade på det här liret, gillade inte direkt RE4 och det här verkar ju mest vara en grafisk uppdatering. Har jag missat något? gametrailers har ju gett spelet ungefär 150 hype awards. Förklara någon


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Xbox FTW


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Preed:

Förstår inte att alla är så hypeade på det här liret, gillade inte direkt RE4 och det här verkar ju mest vara en grafisk uppdatering. Har jag missat något? gametrailers har ju gett spelet ungefär 150 hype awards. Förklara någon

Tyckte du inte om fyran så tycker du nog inte om detta heller. Men för oss som älskade fyran så är detta mer godis :D.

Medlem

Fan vad sweet, RE5 och FEAR 2 i samma veva nästan.

Medlem

Här skall det laddas ner!!!!!! YES! Älskar 5 minuters trailern som fan!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Liknar sims 2....sweet

Medlem

Jag gillade RE4 (Wii versionen speciellt) men jag tycker femman mest ser irriterande ut. Blir inget köp för min del innan jag har provkört demot och läst recensioner hehe.


signatur
Medlem

Resident Evil 5 demo 2:a februari.
Killzone 2 demo 5:e februari..

Awesome! (falsett)

Inaktiv

Jag gillade re4 hyffsat bra. De var ju inte samma sak som de tidigare spelen. Hoppas detta blir bättre än fyran

1
Skriv svar