Riddick i bildarkivet

Medlem
Riddick i bildarkivet

Gillar inte grafiken.

Medlem

Om det där ska vara upphottad grafik tror jag de får hotta lite till innan konsumenterna blir nöjda. Ser rätt mycket 2004 ut rent grafisk sett med knivskarpa skugglinjer bland annat.


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Skrivet av mini-mus:

Om det där ska vara upphottad grafik tror jag de får hotta lite till innan konsumenterna blir nöjda. Ser rätt mycket 2004 ut rent grafisk sett med knivskarpa skugglinjer bland annat.

jag tycker det ser ursnyggt ut. Hur kan du klaga på grafiken?


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av mini-mus:

Om det där ska vara upphottad grafik tror jag de får hotta lite till innan konsumenterna blir nöjda. Ser rätt mycket 2004 ut rent grafisk sett med knivskarpa skugglinjer bland annat.

jag tycker det ser ursnyggt ut. Hur kan du klaga på grafiken?

Håller med. Tycker det ser skitsnyggt ut. Ser ännu bättre ut i rörelse också.

Inaktiv

Slam Guard: You'll kill us... with a soup cup?
Richard B. Riddick: Tea, actually.
Slam Guard: What's that?
Richard B. Riddick: I'll kill you with my teacup.

ultimate badass!

Medlem

Samma här, tycker de har lyckats riktigt bra med att piffa upp grafikmotorn. Ser fram emot titeln väldigt mycket. Lyckades inte ta mig igenom hela Escape from Butcher Bay på PC, så väntar med att ge mig på det tills Assault on Dark Arena släpps.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

ser fint ut


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Snyggt är det ju men om det blir värt att köpa spelet en gång till är en annan femma.

Medlem

Riddick äger

Gött!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av andymikel:

Snyggt är det ju men om det blir värt att köpa spelet en gång till är en annan femma.

Är ju inte bara en remake. Helt ny kampanj med.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Detta kan bli trevligt, spelet var ju en positiv överraskning när det begav sig

Medlem

Mmm Riddick, jag blir varm i hela kroppen... Känslan Starbreeze skapade i originalet var otrolig.

1
Skriv svar