Besök Youtube på PS3 och Wii

Robot
Besök Youtube på PS3 och Wii
Medlem
Besök Youtube på PS3 och Wii

"lägre upplösning"

Medlem
Skrivet av hansen:

"lägre upplösning"

Allt är relativt


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Dom flesta tv- apareter, okej, dom flesta lite äldre ska väl sägas, kör på 640 i upplösning så nog är det lägre än vad dom flesta har på sina burkar. har ingen koll på nyare TV-apareters vanliga upplösningar dock


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

NAAJJJSS!!!!!!!!!!!!!1

Medlem

köp PC istället...

Inaktiv

se bra ut men kör med originalet istället.. 8)


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

Medlem
Skrivet av Makoo:

Dom flesta tv- apareter, okej, dom flesta lite äldre ska väl sägas, kör på 640 i upplösning så nog är det lägre än vad dom flesta har på sina burkar. har ingen koll på nyare TV-apareters vanliga upplösningar dock

En modern tv klarar av 1920x1080 idag.

Medlem

Hoppas att lagget försvinner.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

alltså varför har inte X360 webläsare fattar inte det.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

vara inne på ett segt och oanpassat internet med handkontroller eller snabbt o enkelt på datan? onödigt om du frågar mig...


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

alltså varför har inte X360 webläsare fattar inte det.

för att MS är penga kåta kontrollerande muppar. (Oh ja jag har en 360 också)

Skrivet av h93b:

vara inne på ett segt och oanpassat internet med handkontroller eller snabbt o enkelt på datan? onödigt om du frågar mig...

Som mig som inte alltid har datorn hemma så funkar de fint på PS3an, mus och tangentbord till PS3 funkar fin fint.

Medlem
Skrivet av h93b:

vara inne på ett segt och oanpassat internet med handkontroller eller snabbt o enkelt på datan? onödigt om du frågar mig...

Ptja så svårt är det inte att bara peka med wiimoten eller använda mus till ps3an. Man kanske vill visa ett klipp för vänner/familj och väljer hellre att visa det på sin 42" tv än sin 19" skärm?!

Inaktiv
Skrivet av MooDHooDs:
Skrivet av h93b:

vara inne på ett segt och oanpassat internet med handkontroller eller snabbt o enkelt på datan? onödigt om du frågar mig...

Ptja så svårt är det inte att bara peka med wiimoten eller använda mus till ps3an. Man kanske vill visa ett klipp för vänner/familj och väljer hellre att visa det på sin 42" tv än sin 19" skärm?!

Word:D:up:

Inaktiv
Skrivet av MooDHooDs:
Skrivet av h93b:

vara inne på ett segt och oanpassat internet med handkontroller eller snabbt o enkelt på datan? onödigt om du frågar mig...

Ptja så svårt är det inte att bara peka med wiimoten eller använda mus till ps3an. Man kanske vill visa ett klipp för vänner/familj och väljer hellre att visa det på sin 42" tv än sin 19" skärm?!

Funkar att köra HMDI mellan datorn till sin 42" också ;p

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av MooDHooDs:
Skrivet av h93b:

vara inne på ett segt och oanpassat internet med handkontroller eller snabbt o enkelt på datan? onödigt om du frågar mig...

Ptja så svårt är det inte att bara peka med wiimoten eller använda mus till ps3an. Man kanske vill visa ett klipp för vänner/familj och väljer hellre att visa det på sin 42" tv än sin 19" skärm?!

Funkar att köra HMDI mellan datorn till sin 42" också ;p

Inte säkert man har datorn vid sin tv....

Avstängd

Coolt, ska testa senare...

Medlem

Skulle vilja ha funktionen till xboxen

Medlem

Jag testade hela den där User Agent grejen i Firefox och tycker nog att interfacet på YouTube TV såg helt ok ut. Däremot var filmerna i horribel kvalite. Upplösning, visst, men dom verkade helt söndertrasade av kompression. Meh...


signatur
Avstängd

Jag har precis testat denna och den funkar jättebra, enda minuset är ju såklart kvalitén.
Man borde ju kunna köra "hd-upplösning" på vissa videos som stöder det.

Medlem
Skrivet av Lusen:
Skrivet av MooDHooDs:
Skrivet av h93b:

vara inne på ett segt och oanpassat internet med handkontroller eller snabbt o enkelt på datan? onödigt om du frågar mig...

Ptja så svårt är det inte att bara peka med wiimoten eller använda mus till ps3an. Man kanske vill visa ett klipp för vänner/familj och väljer hellre att visa det på sin 42" tv än sin 19" skärm?!

Word:D:up:

att köra sin pc på 19 skärm när man har 32 tums lcd tv. man behöver ju ingen datorskärm längre, inte jag iaf,
pcn sitter i VGA utaget på min lcd tv.

Tusan så mycke roligare att köra WoW och surfa på stor skärm.

Medlem
Skrivet av h93b:

vara inne på ett segt och oanpassat internet med handkontroller eller snabbt o enkelt på datan? onödigt om du frågar mig...

Snabbt och enkelt på datan? Vad menar du? *suck

Testade tjänsten själv igår, och det ska sägas att den var ganska smidig att använda .. Det enda jag verkligen saknar är att man inte kan titta på en användare, endast filmklipp. VIlket bidrar till att det är knivigt att följa vad någon användare laddar upp, då man måste veta vad klippet ska handla om på förhand.

Om ni förstår vad jag menar ...

Medlem

Varför ska man ha webbläsare på konsol? Köp en PC!

1
Skriv svar