Göteborgsfilialen avsnitt #1

Medlem
Göteborgsfilialen avsnitt #1

Det förra avsnittet räknas inte.

Spana in när jag och ärade Sebastian Lind reflekterar kring nyhetsskrivande, lypsyl och så kanske du kan finna en tävling.

Om du kollar noga.

[video=4552]

#blogg

Medlem
Göteborgsfilialen avsnitt #1

Sebastian är en ond jäkel som tar ner min favoritsida när han försöker lägga upp filmer på katter.

Medlem

Grattis Dvorak, Sebastian kommer förmedla din vinst på något sätt, antagligen imorgon för han är en upptagen man när det närmar sig småtimmarna


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Å andra sidan skriver Sebastian fantastiskt bra nyheter som helt klart är värda att sajten går ner då och då.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Tackar! Jo, håller med Zelaxe. Tog lite emot att säga sådär... men vad gör man inte för att vinna gratis grejs liksom? Jag har helt enkelt hittat mitt pris. Men jag måste ge en eloge till göteborgsfilialen, ni gör ett riktigt bra jobb.

Kittens!

Medlem

Ni inser hur glada ni kommer göra honom nu? Han kommer fylla sitt badkar med kittens och njuta i flera timmar.

Tvek på den.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Kittens-bad + lypsyl + pasta + öl = 6/5?

Harr harr! Nu har jag talat klart med riset och kommit hem. Dvorak låter helt klart som en vinnare! Vilka format äger herrn?

Medlem

Jag har en helt duglig PC och en högljudd 360 så någon av de formaten skulle passa. Föredrar PC, mest där jag sitter och spelar.

Skicka adress och sånt via PM så får du nåt (o)trevligt med posten!

PM mottaget! Vinst är snart på väg till Dvorak. Stackarn vet inte vad som väntar...

Medlem

My Horse and Me 2?

Medlem

Jag kan rapportera att det inte är John Severinson iaf då "Vi skulle inte ens skicka herr Severinson till vår allra värsta fiende. Ingen förtjänar ett sånt öde!"

I will wait... (rapporterar antagligen på min blogg sen)

Medlem

Väntar med popcorn och champagne!

1
Skriv svar