Blev plötsligt sugen på EndWar..!

Inaktiv
Blev plötsligt sugen på EndWar..!

Yepp, i väntan på att få hem Dragon Age: Origins så har jag laddat ner demot till EndWar. Och...det var bra mycket bättre, coolare och snyggare än vad jag förväntade mig i huvudtaget!
Röststyrningen var för jävla grym. Funkar lagom när man använder PS-Eye då man inte behöver ha någon pryl i örat eller hållare runt huvudet för att snacka.

För er som inte vet vilken genre spelet är, så är det Action/strategi.
Spelet innehåller troféer och är otroligt lätt att hitta för 100 kr (Spelbutiken 99:-)

Har nu under ett tag tröttnat lite på FPS-spel. Dock gillar jag genren riktigt mycket. Men inget slår 3-persons vy! Brukar ju lira MW2 i TPS. Vilket är nice för oss som vill variera, men fortfarande lira samma spel.

Men jag blev positivt överaskad av EndWar helt klart!

Ska nog köpa det i helgen ifall jag följer med mamma till Halmstad!

_Heyno

Grafiken var grym för att vara 2008

#blogg


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem
Blev plötsligt sugen på EndWar..!

"Grafiken var grym för att vara 2008"

Ahhh yes, 2008.

Då en dator var lika stor som en lagerlokal och kvinnorna bar heltäckande badkläder istället för bikinis. Då mjölken levererades fram till dörren sin och dagstidningarna kostade 5öre.

Ah yes, the good o´l days.

På tal om spelet så missade jag detta totalt eller rättare sagt struntade i det men man kanske borde prova det nu när det inte kostar alltför mycket. Tack för tipset


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv

Haha!

Jag struntade också i spelet när det var nytt. Men ladda ner och testa, helt klart! Om du inte redan har microfon så kostar spelet, som jag skrev i bloggen, 99:- på spelbutiken.se

Andra butiker: Inte mer än 150:- skulle jag tro!


signatur

When It's Game Over. It Is.

1
Skriv svar