Bilder på Deadly Creatures kryper fram

Robot
Medlem
Bilder på Deadly Creatures kryper fram

Intressant:)

Medlem

En intressant idé, men å andra sidan så är arachnofobi rätt vanligt så jag undrar hur många som inte köper spelet pga att de inte gillar spindlar?

/ LordDaimos

Inaktiv

fy fan, jag har fobi för spindlar, speciellt stora håriga jävlar. Skulle aldrig bli ett köp av mig.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

d här e väl ett av de största skälen varför jag skulle kunna tänka mig köpa wii... jag gillar konceptet väääldigt mycke

Medlem
Medlem

Det verkar ju coolt. Springa runt som en spindel kan inte vara helt fel (btw, ja är rädd för spindlar)


signatur

Rawr

KoP
Medlem

Hmm.. intressant. Tror faktiskt detta spel kan hjälpa en att avla bort div. fobier.

Medlem

Hoppsan!
Ser ju t.o.m mysigt ut.

Medlem

Nice koncept ska kanske köpas.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Blir ett köp direkt om det får bra betyg! Billy Bob samt Dennis Hopper gör rösterna för "människorna" i spelet som man möter på..

MFC
Medlem

Ser intressant ut men jag väntar in recensionen (som vanligt när det gäller Wii-spel)


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Ser riktigt roligt ut! Ett av de få skälen till att ha kvar wii:t...

Inaktiv
Medlem

Fan att man sålde sin Wii!

Medlem

Verkar riktigt intressant, hoppas bara att de blir de också.

Medlem

För den som är intresserad så finns det nya filmer hos IGN från senaste builden! Ser riktigt grymt ut, bra atmosfär också och bra grafik/ljud.

http://media.wii.ign.com/media/142/14235413/vids_1.html

Scorpion Goes Hunting (480p)

1
Skriv svar