Rykte: Läckt gameplay från SW: Battlefront 3

Robot
Inaktiv
Rykte: Läckt gameplay från SW: Battlefront 3

Nice! Älska spel där man kan springa runt och slakta. Måtte detta komma till PC framledes.


signatur

The world is not enough - the PC is!

Blir lätt ett köp om detta kommer till PC:)

Medlem

Ser väldigt intressant ut!


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

PC!!

AAAAHAHAHAHAHHAAAHAHAHAHHAA....

Troligt... The Force Unleashed... mmm ännu mer troligt...

Medlem
Skrivet av R3b0rn:

PC!!

AAAAHAHAHAHAHHAAAHAHAHAHHAA....

Troligt... The Force Unleashed... mmm ännu mer troligt...

Force unleashed är det ju knappast, liknar inte ens.

F.ö. ser både animationer och grafik rätt bra ut även om kvalitén var usel. Får bara hoppas att ljussabel striden inte var en cutscene.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hoppas de kommer till PC:D

Inaktiv

Ser ut som 1&2...tyvärr :/

Medlem

jag har klarat igenom force unleashed, det är inte det spelet, force unleashed är mycket snyggare. jag har spelat både första och andra star wars battlefront, det liknar dem, fast snyggare.


signatur

cags

Medlem

Fan, det där såg ju bättre ut än Force Unleashed (inte grafiskt men gameplay).

Ljussabel striden var cutscene, möjligtvis quick-time event...
Tråkigt att inte LucasFilm spenderar några miljoner på BF:III
det borde de göra, han har ju hur mycket pengar som helst.

Medlem

Såg underbart ut och hade i.a.f. den där SW känslan i den tredjedel jag såg av filmen innan jag valde att stänga av den för att inte spoila världarna och gameplayet allt för mycket för mig själv.

Medlem

gilalr mest att spela som clone troopers. jag är mer inne i militära saker mer än jedi shit

Medlem

Fasen, tycker gott dem kunde byggt på rymdstriderna där man försöker ta ut dem stora slagkryssarna och borda dem. Tyckte det var den roligaste delen (men tyvärr också den lite slarvigare gjorda delen) i Battlefront II.

Om nu spelet blir färdigt så är chansen rätt stor att det släpps till PC (till skillnad från Force Unleashed) eftersom dem två tidigare Battlefront kom till PC.

Medlem

Ser skithäftigt ut, hoppas FR kan räddas så att TS4 kommer ut också.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Jag har inte direkt imponerats av de tidigare två titlarna. Däremot har jag inte spenderat allt för mycket tid med någon av dem, så jag ska inte säga för mycket. Men det blev helt klart inte vad jag hade förväntat mig.

Det här klippet gav mig däremot lite hopp. För att vara en alpha tyckte jag att det såg riktigt bra ut, och som det nämndes här ovanför fanns den där väldigt viktiga Star Wars-känslan med. Med rätt utveckling kan nog den här titeln bli riktigt underhållande och atmosfärisk... Om det nu blir något överhuvudtaget.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Precis som med Timesplitters så har jag aldrig förstått hur Battlefront-serien kan ha uppskattats så mycket som den har gjort. Visst det är ett småroligt spel som är ganska kul i början. Men det är ju skräp om man jämför med andra stora multiplayerspel.

Medlem

Gungan? WTF?

Kan bli riktigt bra det här

Medlem

Ser bra ut, men är det bara jag eller springer dem i superfart?

Inaktiv

Hmmm... är lite besviken med att gunganer och ewoks kommer med, hatar dom.

ser inte så många nya saker i spelet, lite tråkigt men jag måste vänta tills trailern kommer innan jag uttrycka mig


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Mums, så fick man sin Star Wars-hunger startad ånyo.
Hoppas på detta.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Såg ju riktigt kul ut. Tänkte först att det skulle vara PSP-format, men det såg lite mer avancerat ut än så allteftersom. Hoppas som sagt tidigare på en PC-version. Kanske rent av ett köp på det om det artar sig.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Såg ju iallafall mycket friare ut än nr. 1 & 2 om de jobbar på bra så kan det här bli riktigt bra, Battlefront serien hör ju trots allt till de bättre star wars spelen så man får väl hoppas.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av Detrol:

Ser bra ut, men är det bara jag eller springer dem i superfart?

Inte springer man långsamt när man springer för livet, eller?

Det såg annorlunda ut men inte helt onaturligt. Kanske lite stel överkropp.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av Detrol:

Ser bra ut, men är det bara jag eller springer dem i superfart?

Inte springer man långsamt när man springer för livet, eller?

Det såg annorlunda ut men inte helt onaturligt. Kanske lite stel överkropp.

Det är bara för att kameran är helt stilla det ser konstigt ut.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ser fram emot att slå ihjäl många timmar med det här när det kommer

Medlem

dumpa den förbannade sw musiken så ser det ju spelbart ut ju


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem
Skrivet av Whimsical:

Precis som med Timesplitters så har jag aldrig förstått hur Battlefront-serien kan ha uppskattats så mycket som den har gjort. Visst det är ett småroligt spel som är ganska kul i början. Men det är ju skräp om man jämför med andra stora multiplayerspel.

Cortez e ju helskön


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Hoppas detta spelet blir bra.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Oj, såg ju att vara det bästa SW-spelet på väldigt länge.
SW spel har en tendens att vara riktigt dåliga


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

ser riktigt lovande ut! trodde nästan först att det var ett mirrors edge i SW miljö med allt springande där i början av trailern men det blev bättre

12
Skriv svar