Rykte: Läckt gameplay från SW: Battlefront 3

Medlem

älskade Battlefront 2!.. kan inte någon köpa free radical nån gång.. det här och timesplitters 4 skulle va nice


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Det jag tyckte var mest imponerande var första sekvensen när skeppet flyger från en stad upp i rymden in i ett annat skepp och hur snubben i hoppar ur, allt utan en enda laddningssekvens.


signatur

dare to be bold

Medlem

Ser ju lätt skönare ut än 2:an


signatur

Rawr

Medlem
Inaktiv

Såg ju riktigt bra ut, man kan ju alltid se kvalite på spelen genom cutscenes. Även fast det inte så stor skillnad från sina föregångare så ser det ju ut att vara grymt kul.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Orka TPS >.<
Jädra konsoler som korrumperar kidsen
"Det var bättre förr" då män spelade i Första-person. ^^

/end{gnäll}


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Inaktiv

Dåliga nyheter + det är inte rykte heller - denna film är riktig från BF3.

http://kotaku.com/5132851/free-radicals-star-wars-iii-battlef...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

pax mig vara stenkastande ewok

Medlem

Evoker som juckar ben och en stelbent Jar Jar? Jag spyr galla. Delvis kassa animeringar men annars så såg det så vettigt det kan se ut på skakfilmer.

Medlem
Skrivet av Toobie:

Det jag tyckte var mest imponerande var första sekvensen när skeppet flyger från en stad upp i rymden in i ett annat skepp och hur snubben i hoppar ur, allt utan en enda laddningssekvens.

Lite tråkigt när man läste informationen "Han säger även att tekniken för de sömlösa hopp från marken, till luften, till rymden som visas i trailern inte följde med till den nya utvecklaren, utan att det istället sköts av mellansekvenser."

för jag var också imponerad av detta...


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem
Skrivet av Shimo:

Orka TPS >.<
Jädra konsoler som korrumperar kidsen
"Det var bättre förr" då män spelade i Första-person. ^^

/end{gnäll}

Totalt medhåll!

Bojkott på TPS.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

12
Skriv svar