Film om multiplayer i Empire: Total War

Robot
Inaktiv
Film om multiplayer i Empire: Total War

Snyggt! Blir allt lite sugen..

Medlem

Ser äckligt najs ut! :O:D


signatur

0lo0l

Skönt att Sverige är med. Detta blir nog GOTY!


signatur
Inaktiv

Tip...ska inte vara sådan

Händelsefattig video men vad kommer härnäst, ett demo

Medlem

Hoppas det verkligen släpps i början av mars för då är det även sportlov!

Medlem
Skrivet av MrLongbow:

Tip...ska inte vara sådan

Pan Vision hann tyvärr före

Medlem

snygga närstrider ^^ fina animationer och väl syncade.

Medlem

jaha det var det sista kapitlet. Vad kommer nu?? Demo kanske

Medlem

Jag tror detta kommer bli roligt.

Inaktiv

ser skoj ut men strategispel är så jäkla sega :/


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Medlem

Längtan kan inte va större .....mmmm.....total war...


signatur

/Nordis

Medlem

As-salamu Alaykum!
Skönt att Ottomanska riket är med.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Fan vad bra detta kommer bli alltså!

Medlem

Nej inte steam! vad som helst men steam!

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Nej inte steam! vad som helst men steam!

Ja, grymt bra om de kommer på steam då kan jag spela det överallt :)...

Sen vet jag inte riktigt vad som är dåligt med steam nuförtiden, säg mig gärna det.

OT: Då jag tycker denna tidsålder är roligaste historiskt så verkar detta faktiskt bli ett av de roligaste spelen 2009. Hihi jag kom ihåg svea rike II, som jag tyckte var roligt för sin tid :).
Nu detta! helt underbart..

Medlem

Riktigt bra! Kan knappt vänta på att starta etnisk rensning på Dansk mark! Och Ryssen... väntar ett mycket, mycket värre öde! Mwhahaha!

Medlem

Synd att det rör sig om hela världen bara. Provinserna blir så äckligt få. Att Sverige är en enda provins är så jävla typiskt, exempelvis. Blir ju alldeles för enkelt att erövra områden. Som England borde man ju då rimligtvis slå ut hela Frankrike genom att gå rätt på Paris, typ. Skit.

I övrigt verkar det jättetrevligt!


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Hero_Swe:

Nej inte steam! vad som helst men steam!

Ja, grymt bra om de kommer på steam då kan jag spela det överallt :)...

Sen vet jag inte riktigt vad som är dåligt med steam nuförtiden, säg mig gärna det.

OT: Då jag tycker denna tidsålder är roligaste historiskt så verkar detta faktiskt bli ett av de roligaste spelen 2009. Hihi jag kom ihåg svea rike II, som jag tyckte var roligt för sin tid :).
Nu detta! helt underbart..

Det som är dåligt med steam nu för tiden är att $1 = 1€... Vilket gör att spelen blir 40-100kr dyrare här i Europa.

Annars har jag inga problem med steam, men jag kommer inte köpa fler spel därifrån tills dess att de fixat det där problemet.

Medlem

Ska nog köpa det bara för att kunna äga ryssland som sverige


signatur

I got a Goldenshower.

Vill ha nu!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Givet köp och göra rätt vid poltava såklart!

Medlem

vägra steam..


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Varför får jag negativa vibbar av "for new players"....... har de förenklat något och i så fall har det förstört något av upplevelsen?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Tråkigt att kampanjkartan inte kan vara lika stor och lika fylld med provinser som Europa Universalis.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Citat:

As-salamu Alaykum!
Skönt att Ottomanska riket är med.

Visste ni att Ottoman empire blir Osmanska riket på svenska?

Jag finner det med min begränsade kunskap lite lustigt att det på engelska heter just Ottoman, då grundaren till riket hette Osman I. Kan ju visserligen vara att han hette någonting mer åt 'ottoman'-hållet på något annat samtida språk el. dylikt. Någon som vet något om det?

Medlem

Det är som att vänta på julafton när man är liten. Bara en och en halv månad kvar...

Inaktiv

Heh, för en film på 2 minuter lyckades de verkligen dra ut på den lilla informationen de gav. Ser dock grymt fram emot det här spelet, köpt direkt.

Medlem

Varför blev den största multiplayer nyheten utelämnad?
Multiplayer på kampanj kartan..

Massvis med personer har frågat som galningar om man ska kunna spela flera på kampanj kartan. I flera månader vägrade dom att svara på frågan och nu när dom äntligen kunnat svara på den verkar det inte som att det är nån big deal.

Skrivet av Ozmonatov:
Citat:

As-salamu Alaykum!
Skönt att Ottomanska riket är med.

Visste ni att Ottoman empire blir Osmanska riket på svenska?

Jag finner det med min begränsade kunskap lite lustigt att det på engelska heter just Ottoman, då grundaren till riket hette Osman I. Kan ju visserligen vara att han hette någonting mer åt 'ottoman'-hållet på något annat samtida språk el. dylikt. Någon som vet något om det?

Du har så rätt så, tror dock inte bjosarns historie kunskaper är särskilt bra så han tar det nästbästa namnet. 8)


signatur
12
Skriv svar