Killzone 2-demo får tidsram

Robot
Medlem
Killzone 2-demo får tidsram

Sjukt snyggt spel!

Och trevligt för Ps3-användarna att de får demot tidigare

Medlem

"att inget kooperativt läge kommer att medfölja"

Det finns väl inget kooperativt läge i hela versionen heller så hur är detta en överraskning?

Inaktiv

Detta känns som det mest hypade spelet jag varit med om. Det betyder inte att det inte kommer vara bra, för det ser onekligen bra ut, men att många ps3 användare kommer bli besvikna.
Om man kollar trådar på gametrailers.com(ingen reklam, för är i särklass värsta forumsidan) så kommer detta spelet bli bästa spelet i världshistorien, jag är tveksam...

Medlem

Dom menar förmodligen att ingen multiplayer finns med i demot


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

jag snackade om killzone med en polare här om dagen - han sa att Demot skulle komma den 5Feb - å han brukar ha bra koll på sådant - så det är bara att hoppas att det stämmer så vi får 20 dagar på oss att lira innan spelet kommer


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Härlig att höra, är grymt sugen på detta spel.

Medlem

första gången jag längtar till ett fps på konsoll det ser riktigt grymt ut.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

"att inget kooperativt läge kommer att medfölja"

Det finns väl inget kooperativt läge i hela versionen heller så hur är detta en överraskning?

Det var sagt att ett Coop läge skulle släppas i en uppdatering efter release. Men nu verkar det inte bli så heller.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Killzone 2 måste bli väldigt bra eftersom Sony har hypat spelet så mycket. Men bästa spelet någonsin glöm det.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ska det inte gnällas om att Sony är evil som säkert betalar en massa pengar för att det ska vara exklusivt till deras konsoll?

Eller gäller det bara Microsoft? =P


signatur
Medlem

Längtar så mycket


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fan va härligt! Längtar stenhårt!


signatur

En styck signatur.

Medlem
Skrivet av Gortie:

Ska det inte gnällas om att Sony är evil som säkert betalar en massa pengar för att det ska vara exklusivt till deras konsoll?

Eller gäller det bara Microsoft? =P

... Det är ju en av Sonys egna studios som utvecklar spelet och det ges ut av Sony. Så det är klart dem betalar sin egen stuido. Förstår inte ditt resonemang riktigt.


signatur

En styck signatur.

Medlem

@ Gortie

Orka gnälla på konsolexklusivitet åt ena hållet eller det andra? Playstation 3 har föresten bättre (eller annorlunda, för cynikern) hårdvara. Killzone 2 skulle antagligen inte funka på 360 utan några rejäla ändringar


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Det är ju en av Sonys egna studios som utvecklar spelet och det ges ut av Sony. Så det är klart dem betalar sin egen stuido. Förstår inte ditt resonemang riktigt.

Omg! Tyypiskt Sony att köpa in sig och ha monopol på hela utvecklingen också!

(nej, jag är inte seriös hehe)


signatur
Medlem
Skrivet av Preed:

Orka gnälla på konsolexklusivitet åt ena hållet eller det andra?

För min del gör det absolut ingenting att konsollerna har exklusivitet. Jag försökte bara göra mig lustig över allt pipande som skulle ha uppstått om det handlat om Microsoft istället. Men jag failade uppenbarligen hehe.


signatur
Medlem

Exklusivitet gör spelen bättre, det är köpt specialexklusivitet som är cp, tex GTA4's MS-exklusiva dlc


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Det där gäller enbart USA då gamestop inte finns i Sverige/EU.
Sony Europe har sagt att ett demo skall komma ut i EU i god tid före release.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Hata konsollexklusivitet! Kz2 ser ju ut att bli jättebra vill ha till xboxen eller pc


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av Sito:

Det där gäller enbart USA då gamestop inte finns i Sverige/EU.
Sony Europe har sagt att ett demo skall komma ut i EU i god tid före release.

GameStop finns visst i sverige..
EBGames är uppköpta av gamestop och alla deras butiker heter numera GameStop.

Medlem

Nu kommer sonys chans att ta igen lite av spel marknaden med Killzone 2. Microsoft har ju massa 360 spel som de har betalat för. Nu är det sonys tur att skina starkt och det behövs.
Snälla sluta klaga om konsollexklusivitet, det är bara jobbigt för alla. Vill ni ha spel från andra konsoller, gå då och köp konsollen.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

"att inget kooperativt läge kommer att medfölja"

Det finns väl inget kooperativt läge i hela versionen heller så hur är detta en överraskning?

OffTop

efter att ha läst denna tråden: Sämre ekonomi slutet för PS3?

så förstår jag inte riktigt varför du är inne på den här tråden trots att du är sååååå inte imponerad av vad Kz2 har att erbjuda. är det bara jag som märker det? du kan bara inte låta bli att kommentera negativt i någon tråd där Kz2 tas upp eller något som har med PS3 att göra för den delen, du leter verkligen efter dina så kallade fanboys.

har jag rätt eller fel?

precis som du citerade mig å i princip kallade mig för Guerrillas buttyboy för att jag kommenterade att jag kan tänka mig att köpa Kz2 utan att testa det innan.

hehe, jiddrare.

jag personligen är inte inne å kommenterar i trådar som jag inte har något intresse för så du måste ju ändå ha ett intresse för Kz2/PS3 trots allt.

rätt eller fel?

OnTop

kul att det kommer en demo trots allt så man får lite försmak.

Inaktiv

Jag är den förste att erkänna att KZ2 trots den överhängande risken för överhype ser ut att leverera på fler områden än det grafiska. Jag tror t om att jag skrev något i stil med "KZ2 kommer inte bli Sonys räddning" i fjolårets diskussioner men just nu känns det som att man kommer få äta upp dom orden.

Kan inte alla bara erkänna för sig själva att den enda anledningen till att ni konstant sitter och hugger ner positiva nyheter för motsvarande plattform, är för att ni känner ett stort behov av att hela tiden påminna er själva om att ni har gjort en bra investering? Klart som f-n är det den svenska avundsjukan som ligger i botten till allt.

Var istället tacksamma över att det i dagsläget inte spelar någon roll vilken konsol man väljer att lägga pengar på. Vi blir överösta med grymma spelupplevelser på alla plattformar, trots att snålvattnet börjar rinna när jag tittar på KZ2

Medlem
Skrivet av MillionStylez:

Jidder

Har jag fel i att det inte kommer finnas något Co-op läge då? För det är vad jag läst iallafall att det inte kommer finnas med. Hade det funnits co-op så hade jag mycket väl köpt det, som jag gjorde med Halo 3 & resistance(vilka i säg inte är direkt imponerande på något plan).

Orkade inte ens läsa din post för att jag vet att det är massor av jidder om tråden i ps3 forumet där jag mest påpekar hur löjlig eran överhype av detta spel är.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av MillionStylez:

Jidder

Har jag fel i att det inte kommer finnas något Co-op läge då? För det är vad jag läst iallafall att det inte kommer finnas med. Hade det funnits co-op så hade jag mycket väl köpt det, som jag gjorde med Halo 3 & resistance(vilka i säg inte är direkt imponerande på något plan).

Orkade inte ens läsa din post för att jag vet att det är massor av jidder om tråden i ps3 forumet där jag mest påpekar hur löjlig eran överhype av detta spel är.

hehe klart att du läste min post

1
Skriv svar