Left 4 Dead-uppdateringen är här

Robot
Medlem
Left 4 Dead-uppdateringen är här

Det här var ju överskattat. De får ta och fixa till serversökande också, tycker jag. Mestadels massa småfixar ju.

Varför spawna Tanks och Witches på samma ställe i versus? Då vet ju nästa lag precis när de kommer.

Inaktiv

riktigt bra fixar måste jag säga!

Medlem
Medlem

Great! Hoppas det här fixar fryslaggen som jag får titt som tätt, men förmodligen inte.

Medlem

Blir att inhandla detta snart

Inaktiv
Skrivet av Ziern:

Varför spawna Tanks och Witches på samma ställe i versus? Då vet ju nästa lag precis när de kommer.

Precis! Jag tycker den största buggen var att vapen alltid spawnade på samma ställe för båda lagen.

FML
Medlem

give us SDK!!!

Medlem
Skrivet av kryptonit:

Great! Hoppas det här fixar fryslaggen som jag får titt som tätt, men förmodligen inte.

Har du trådlöst kan det vara det! Eller senaste uppdateringen av Nvidias drivrutiner för 8800. Man ska inte ha senaste till Left4Dead. Totalt fryslagg.

Medlem

Yay, perfekt timing när Server mergen kommer till AOC idag ^^

Medlem

Fint och var är dom andra 2 banorna till versus ? bara massa glitch fixar ju.. versus suger ändå med bara 2 banor.

Medlem

jag hatar när zombies slår på object så att dom blockerar vägar så att man inte kan komma vidare!

Medlem

YES! så jäkla underbara fixar, här ska spelas :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Nähä, dom har inte lagt till dom 2 andra kampanjerna i versus än...:/

Medlem
Skrivet av Slin:
Skrivet av Ziern:

Varför spawna Tanks och Witches på samma ställe i versus? Då vet ju nästa lag precis när de kommer.

Precis! Jag tycker den största buggen var att vapen alltid spawnade på samma ställe för båda lagen.

BÅDA lagen vet nu var witch/tank kommer spawnas.

Och vapnen spawnade inte på samma ställe för båda lagen 'förr'.

Medlem

Först blev jag riktigt jävla förbannad på dom slappa människorna på Valve för att dom fortfarande inte släppt Death Toll och Dead Air på Versus läget!!

Men annars är jag glad över att Smokern har blivit rejält buffad!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Yay, Smoker ftw!

Medlem

Nu fick man ju sån jävla lust att lira med Smokern igen!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Mmm, ska ta och röka mig en fin survivor!

Medlem

Fan då! precis när ens Steam konto blivit hackat

Medlem

BRA! Smokern har gjorts värd något
Fint att infected har röd text färg


signatur

Rawr

Medlem

Skitbra! Nu kan man spela fair!:) Väntar bara på nya banor nu då!

Medlem
Skrivet av Ziern:

Det här var ju överskattat. De får ta och fixa till serversökande också, tycker jag. Mestadels massa småfixar ju.

Varför spawna Tanks och Witches på samma ställe i versus? Då vet ju nästa lag precis när de kommer.

För att det ska vara jämnare? Inte så kul om ditt lag får möta en tank innan ni hittar bra vapen, när andra laget mötte er tank efter det.

Tycker var riktigt bra patchnotes. Ska bli spännande att se hur smokern är nu. Låter ju nästan lite imba, faktiskt. Men jo, de borde fixa serverbrowsern och öppna upp de två sista kampanjerna. Nåt säger mig att det inte kommer dröja så länge, dock.

Medlem

- Reduced autoshotgun damage against Tanks.

Yey \o/

Medlem

Najs patch. Nu väntar jag bara på nästa stora klass-patch till TF2

Medlem

Efter att ha spelat lite med den nya patchen så måste jag säga att det här med "annorlunda" match varje omgång inte längre existerar.

Tanken kommer på samma ställe och det gör häxan likaså... Bara infekterade som kommer lite annorlunda men det är inte många olika sätt dom gör det på...

Nu kanske det blev rättvisare men ingen variation alls...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Låter nice! Får provspela lite ikväll.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Riktigt bra att det här kom, den här uppdateringen behövdes verkligen!

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av Slin:
Skrivet av Ziern:

Varför spawna Tanks och Witches på samma ställe i versus? Då vet ju nästa lag precis när de kommer.

Precis! Jag tycker den största buggen var att vapen alltid spawnade på samma ställe för båda lagen.

BÅDA lagen vet nu var witch/tank kommer spawnas.

Och vapnen spawnade inte på samma ställe för båda lagen 'förr'.

Första laget som är Survivors vet ju inte när den kommer (om de inte låser exakt var på varje bana), medan de som börjar som Infected då får reda på vart de sedan kommer möta en Tank när det är deras tur som survivors.

Nae, slumpgenererade banor, fler olika typer av zombies sånt, det vore nåt!

Medlem

- Fixed several map exploits.

Äntligen, hatar folk som exploitar sig förbi crescendon (stavning?) i versus...

12
Skriv svar