Left 4 Dead-uppdateringen är här

Inaktiv

Någon som vet om dom har fixat "buggen" att man kan ladda om och slå omkring sig samtidigt?
Hoppas inte det, då det räddat mitt liv oräkneliga gånger!

Inaktiv

Left 4 Dead äntligen lite updates.. blir att lira dom "sen"!

Medlem

jag har inte märkt ngra direkta fel med left for dead till 360`n tyckte det fungerade bra som det var,,men går det förbättra ännu mer så inte mig emot

Inaktiv

nya campaigns?? jag hoppas det för jag vill ha mer av det
svin kul spel på LAN!

Medlem
Skrivet av Ziern:

Det här var ju överskattat. De får ta och fixa till serversökande också, tycker jag. Mestadels massa småfixar ju.

Varför spawna Tanks och Witches på samma ställe i versus? Då vet ju nästa lag precis när de kommer.

Det är ju dock i linje med att vapen spawnar på samma ställe. Det är på ett sätt lite imba att ena lagen har t2 vapen och det andra bara t1 när dom möter tank. Tycker AID är lite sned i versus och det är ju bättre om det är helt jämnt, dock lite synd att man nu ALLTID kommer veta var witch o tank kommer om man väljer att börja som infected; detta måste fixas.

Skönt att de flesta buggarna fixas, infected får lite uppgraderingar. Ska man skippa uttång idag för att lira kanske:P?

Väntar fortfarande på ett perfect matchmaking system där man kan söka motstånd mot 4 pers. Alternativt att man är 3 och kan söka en till till sitt "party" sedan leta motstånd.

Medlem

De borde fixa så att om ena laget möter tank med tier2 får andra laget möta honom NÅN gång efter att de fått tier2 (dvs lite slumpat).

Medlem

Eller så löser man det temporärt med att lagen turas om vilka som börjar som survivors. Förvisso får ett lag börja först en gång mer (5 rundor), men då blir det åtminstone klart mer rättvist.

Kul att se att smokern blivit riktigt bra nu, tidigare var den helt värdelös i cirka 95% av en karta. De ska ha nerfat armbågen också, men det har jag inte märkt mycket av. Lite ledsen är jag dock att de nerfat hunterns klösningar, tidigare gjorde de 10 i skada, nu gör de bara 6 :/. Bättre dock att både smokern och boomern är lika starka som huntern i närstrid, det var ju rent ut sagt skrattretande när de gjorde hela 2 i skada för varje närstridsattack.

Också väldigt bra att hunterns pounce nu alltid i princip gör minst 5 i skada, tidigare var det oftast mycket effektivare att bara gå in och klösa istället för att försöka hoppa på survivors.

De säger även att de fixat witch exploit där infected kan aktivera häxan utan att någon survivor gjort det, men jag har vid två tillfällen sett att den fortfarande kan utnyttjas.

Jävligt bra att autohaglet gör sämre skada mot tanks, det var rent ut sagt löjligt tidigare, där 4 survivors kunde döda en tank på en 4-5 sekunder.

Medlem
Skrivet av DJMar:
Skrivet av kryptonit:

Great! Hoppas det här fixar fryslaggen som jag får titt som tätt, men förmodligen inte.

Har du trådlöst kan det vara det! Eller senaste uppdateringen av Nvidias drivrutiner för 8800. Man ska inte ha senaste till Left4Dead. Totalt fryslagg.

Min burk ser ut enligt följande:

AMD Athlon 64 X2 6000+
XFX Geforce 9600GSO 384MB
3072MB RAM

Tycker ju inte att det borde lagga med dem speccsen, men jag vet inte :S. Finns det något känt problem med kortet som jag har?

Inaktiv

Kolla så inte V-sync eller sync every frame är på(osäker på vilken)

Det gjorde så att min börja lagga men nu funkar det fint

Medlem

Fixa server sökandet är prio nummer ett, Sen dom två andra kampanjerna i versus mode vill vi ha!


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av kryptonit:
Skrivet av DJMar:
Skrivet av kryptonit:

Great! Hoppas det här fixar fryslaggen som jag får titt som tätt, men förmodligen inte.

Har du trådlöst kan det vara det! Eller senaste uppdateringen av Nvidias drivrutiner för 8800. Man ska inte ha senaste till Left4Dead. Totalt fryslagg.

Min burk ser ut enligt följande:

AMD Athlon 64 X2 6000+
XFX Geforce 9600GSO 384MB
3072MB RAM

Tycker ju inte att det borde lagga med dem speccsen, men jag vet inte :S. Finns det något känt problem med kortet som jag har?

Pröva att gå in i Options > Video och stäng av alternativt slå på Multicore Rendering. Det har hänt rätt ofta att det brukar vara problemet.

Medlem
Skrivet av tunkard:
Skrivet av kryptonit:
Skrivet av DJMar:
Skrivet av kryptonit:

Great! Hoppas det här fixar fryslaggen som jag får titt som tätt, men förmodligen inte.

Har du trådlöst kan det vara det! Eller senaste uppdateringen av Nvidias drivrutiner för 8800. Man ska inte ha senaste till Left4Dead. Totalt fryslagg.

Min burk ser ut enligt följande:

AMD Athlon 64 X2 6000+
XFX Geforce 9600GSO 384MB
3072MB RAM

Tycker ju inte att det borde lagga med dem speccsen, men jag vet inte :S. Finns det något känt problem med kortet som jag har?

Pröva att gå in i Options > Video och stäng av alternativt slå på Multicore Rendering. Det har hänt rätt ofta att det brukar vara problemet.

Tack så mycket! Det funkade!

Medlem

jag ser ingen "new campaign added" så ja antar att denna patch inte kommer fixa problemet med L4D, tyvärr.


signatur

Chooch it

12
Skriv svar