Pandemic Brisbane stänger?

Robot
Medlem
Pandemic Brisbane stänger?

Dom gör ju ändå inga bra spel så det är bara rätt att stänga dom.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:

Dom gör ju ändå inga bra spel så det är bara rätt att stänga dom.

Kan inte hålla med om att det är rätt. alla förtjänar att jobba. Skulle du säga samma sak om du jobbade inom spelbranschen och företaget du jobbade för började bli hotad för kk?
Bättre då att försöka förnya sig genom att komma på ännu bättre idéer som kan fungera.

Inaktiv

Det är väl klart att det inte är kul för de anställda men det är inte fel av EA att göra ett affärsbeslut de anser vara korrekt. Om den här studion inte går så bra som de ville har de helt rätt i att sälja den eller vad det nu är de tänker göra.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av qun0:

Kan inte hålla med om att det är rätt. alla förtjänar att jobba. Skulle du...

ja men....:D

Medlem
Skrivet av Urkalak:

Det är väl klart att det inte är kul för de anställda men det är inte fel av EA att göra ett affärsbeslut de anser vara korrekt. Om den här studion inte går så bra som de ville har de helt rätt i att sälja den eller vad det nu är de tänker göra.

ea är nog inte capabla att göra bra beslut

inte vad jag har märkt iallafall


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

FZ -- Om jag vill läsa rykten och såpa så går jag till Kotaku, spelvärldens Se & Hör. Kan ni inte sluta med att kopiera nyheter från Kotaku ENDAST för att fylla ut nyhetsflödet?

Medlem
Skrivet av iramirion:

FZ -- Om jag vill läsa rykten och såpa så går jag till Kotaku, spelvärldens Se & Hör. Kan ni inte sluta med att kopiera nyheter från Kotaku ENDAST för att fylla ut nyhetsflödet?

Ok, så FZ ska BARA skriva om saker som är bekräftade officiellt?
Dvs, ingenting om releasedatum oavsett hur säkert det tills utgivarna har sagt datum, ingenting om varför killen som recenserade Kane&Lynch fick sparken från gamespot eftersom det aldrig blev bekräftat, ingenting om att GTA4 skulle komma till PC även fast alla visste det innan det blev officiellt bekräftat osv osv osv.

Klart som fan en seriös sida måste skriva om rykten med, och tror du på allvar att FZ och Kotaku är de enda sidor som skrivit om detta? Bara för att en sida skriver först om nånting så betyder det inte att andra inte ska skriva om det.

1
Skriv svar