Guitar Hero: Metallica i maj

Medlem
Guitar Hero: Metallica i maj

Maj! I can't wait that long!?!

Medlem

Kool. synd bara att man suger för mkt för att klara speciellt många metallica låtar på högre svårighetsgrad än medium. haha

Medlem
Medlem

Ohh! Jag räknar dagarna!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Ska bli kul att se om jag klarar spelet på expert. Har klarat alla And Justice... Ride The Lightning, Blackened och One iaf. Synd bara att jag måste genomlida en massa ny skit.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Bra.. har en vän till mig som ska köpa detta!

Men varför ska såna här spel ta tid att göra?

Det är ju liksom bara låtar ?

Medlem

Fint det blir lätt ett köp


signatur

I got a Goldenshower.

MFC
Medlem

hm, alltså jag hoppas INNERLIGT att den kommer men jag börjar bli orolig att den inte kommer att släppas alls med tanke på allt skit som händer nu.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av showerguy:

Bra.. har en vän till mig som ska köpa detta!

Men varför ska såna här spel ta tid att göra?

Det är ju liksom bara låtar ?

Marknaden för denna typ av spel börjar väl bli rätt mättad redan som den är?

Släpper man spel för ofta så tar man försäljning av sig själv då man riskerar att kunderna inte känner sig färdiga med föregående spel när nästa dyker upp.

Medlem

Tusen gånger bättre än Aerosmith!

Medlem
Skrivet av MFC:

hm, alltså jag hoppas INNERLIGT att den kommer men jag börjar bli orolig att den inte kommer att släppas alls med tanke på allt skit som händer nu.

Detta kommer sälja som smör, oavsett när det släpps, t.o.m bättre kanske.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Bra.. har en vän till mig som ska köpa detta!

Men varför ska såna här spel ta tid att göra?

Det är ju liksom bara låtar ?

Det är inte bara låtar. Det är en hel del kringgrejer också. Lite "story", säkert massa outfits. GH:Metallica ska ha 2 pedaler, och en extra svårighetsnivå till trummorna. Etc.

Men sen som någon skrev tidigare så är det förståss även en försäljningsstrategi.

Givet köp iaf! :heart:

Medlem
Skrivet av showerguy:

Men varför ska såna här spel ta tid att göra?

Det är ju liksom bara låtar ?

Ja de har ett program som skriver noterna till samtliga svårighetsgrader av sig självt när man stoppar in en MP3a. Och delar upp MP3an i alla olika ljudspår som behövs, samt mixar om låtarna. Sen har de ett annat program som helt utav sig självt genererar alla karaktärerna i 3D om man stoppar in en Metallica-poster i scannern. Och ett annat program som genom en genialisk seriekoppling av datorer och telefaxar fixar allt rättighetsstrul. De är magiska de där Activision, och lata...

Medlem

Är det bara jag som tycker att det är lite tunt med Metallica låtar? Kommer det dlc senare? Eller brukar det vara så här?


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av Nocturne:

Är det bara jag som tycker att det är lite tunt med Metallica låtar? Kommer det dlc senare? Eller brukar det vara så här?

Vad menar du? Det är ju inte släppt ännu och det kommer ju vara 28 Metallica-låtar tror jag. Det är ju mer än vad det var för Aerosmith.

Medlem

YEAH METAL \m/ (hoppas innerligen att vi slipper låtar från St Anger)

MFC
Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av MFC:

hm, alltså jag hoppas INNERLIGT att den kommer men jag börjar bli orolig att den inte kommer att släppas alls med tanke på allt skit som händer nu.

Detta kommer sälja som smör, oavsett när det släpps, t.o.m bättre kanske.

Sälja som smör är nog fel ord. Möjligen tillräckligt. Har absolut inget med att det är just Metallica. Det bara kommer bli så!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Inaktiv

Lär er spela deras låtar på riktig gitarr istället det är 100 miljarder gånger roligare än de här platstryckar skräpet

1
Skriv svar