2 st steam accounts

Inaktiv
2 st steam accounts

VAD I HELVETE.
Kan jag inte göra ett nytt account på steam med min cd key om jag redan har gort ett annat account med den. Kommer väll för fan inte ihåg mitt answer till min fråga. Så då ska jag alltså gå och köpa en nya kopia? Dra åt helvete med detta skit system......................

Medlem

Hmm hade samma problem förr. Men det är väl ganska klart egentligen att man inte ska kunna använda samma kod på olika konton, det kallas för säkerhet. Sen är det meningen att man ska komma ihåg sin hemliga fråga också utifall något sånt här inträffar


signatur

Videomupp

Medlem

Final Frontier är att skicka tillbaka spelet med en avgift osv har jag för mig, så får du tillbaka det efter 7 svåra år med koden. Fast har för mig att det var billigare att köpa ett nytt. Hade samma problem förut, men kom på min superduper hemliga fråga till slut.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Man kunde skriva ut all sin kontoinformation(med lösenord) när man skapade kontot. Ett tips för framtiden.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Final Frontier är att skicka tillbaka spelet med en avgift osv har jag för mig, så får du tillbaka det efter 7 svåra år med koden. Fast har för mig att det var billigare att köpa ett nytt. Hade samma problem förut, men kom på min superduper hemliga fråga till slut.

Jupp, så var det för mig också. Hade allt, skivor, kod, hemlig lösen. Men någon hade kapat mitt konto. Lång historia där men jag sket i det. CS är inte värt pengarna det kostar att skicka det till USA


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av Noxie:

VAD I HELVETE.
Kan jag inte göra ett nytt account på steam med min cd key om jag redan har gort ett annat account med den. Kommer väll för fan inte ihåg mitt answer till min fråga. Så då ska jag alltså gå och köpa en nya kopia? Dra åt helvete med detta skit system......................

Du har väl en giltlig kontaktmail kopplat till ditt konto ? Det är via den mailen du kan få dina uppgifter skickade. Har du angett en icke giltlig mail så är det nog kört.

Medlem

Skyll inte på systemet, skyll dig själv.
Och ja, det är lika bra att köpa ett nytt ex av ditt spel, enklast så ;).

1
Skriv svar