Call of Juarez: Bound in Blood tillkännagivet

Robot
Medlem
Call of Juarez: Bound in Blood tillkännagivet

Tycker ettan var helt okej. Mer westernspel åt folket!

Medlem

När man spelade som prästen var spelet skitkul! Men sen när man skulle smyga omkring i ödemarken som indianpojken (nej, jag kommer inte ihåg namnen på dem) så blev spelet repetivt och tråkigt...

Medlem

Jag älskade 1:an. Finns inte så många western spel att välja bland och Call Of Juarez var verkligen något extra enligt mig. Hoppas på en lika bra uppföljare.

Medlem

Vet inte om jag var den ända, men jag gilla faktiskt Call of Juarez. Tyckte storyn var bra och sen var det skönt att spela helt enkelt. Sen var väll inte grafiken den bästa, men det gjorde inte så mycket då.

Medlem

Spelat genom 1:an säkert 4 gånger vid det här laget, så goda nyheter för min del

Medlem

Grymt! Första var ju grymt kul. Hoppas på en lika kul uppföljare.

Medlem

Roligt! Älskar Western rent allmänt och Call of Juarez är ett av de bättre Westernspelen, så att släppas en uppföljare (prequel) är jag riktigt glad över. Ser även fram mot vad Techland kan göra med sitt #Dead Island.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Säger som alla andra att ettan var dönajs :>

Medlem

Första spelet var helt ok


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ettan var riktigt roligt, som präst iaf. Dock uppskattade jag delen när

man kom till Indianen och fick skjuta harar med pilbåge etc


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Prällen räddade originalet, hoppas dom kommer ha en lika skön karaktär här med


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Ettan var ett riktigt härligt spel som jag hade många roliga timmar med. Det enda jag ber dom förbättra är laddningstiderna till 2:an, för dom var bedrövligt långa.


signatur

Nämen!

Medlem

Gillade verkligen Call of Juarez, ska bli skoj med uppföljare... Undrar hur det går för deras Warhound (deras spel där man spelar legosoldat, har för mig att det hette så), någon som vet något rakt upp och ner?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

hoppas 2:an blir bra. 1:an var ju bra men man vet ju aldrig hur uppföljare blir:D

Medlem

Härligt, Call of Juarez var riktigt roligt för att inte säga snyggt


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Cool - jag gillade ettan. GUN var en annan western favorit som dök upp från ingenstans.


signatur

Det var ganska episkt när man fick klättra uppför det enorma berget och kunde se ut över det vidsträckta landskapet och hur floden ringlade sig fram.

Medlem

Jädrar va härligt, ettan var ju hur kul som helst! Riktigt fet högklassig western action!=)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Vaddå medelmåttigt? Det var ju bäst! Hade ingen vidare dator när det släpptes, laddningarna var rena tortyren.

Medlem

Ja! Inget jag gått runt och hoppats eller ens tänkt på men när man nu väl får det uppkört i ansiktet känns det riktigt skönt. 1:an var ju hur skoj som helst!

Sen kan man ju inget än älska Reverend Ray's röst. Den är så himla välspelad :heart:


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av Grön:

Det var ganska episkt när man fick klättra uppför det enorma berget och kunde se ut över det vidsträckta landskapet och hur floden ringlade sig fram.

ja det var ganska epik men det var ett helvete att komma dit.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Yay! Älskade ettan, särskilt multiplayerdelen, tyckte faktiskt den var tokbra. Hoppas dom däremot lyckas förhindra allt fusk den här gången. Den period jag spelade multiplayerdelen väldigt mycket blev jag anklagad för fusk nästan varje gång för att jag lyckades slå ut hela motståndarlag genom list som gunslinger. Jag blev så sjukligt trött på det till slut att jag slutade spela, om dom lyckas fixa det bra den här gången så att man slipper falska anklagelser och fusk går jag nog tillbaka till att spela CoJ multiplater.

Medlem

En rolig detalj i spelet var att man som prästen kunde ha bibeln i ena handen och en revolver i den andre:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

JA! härligt, älskade stämningen i det första...

Medlem

håller med alla, 1:a va skit bra å snyggt, å skön stämning
ser fram mot 2:an..

Inaktiv

wow fan va roligt med alla positiva kommentarer om detta spelet helt otroligt.

visste inte ens vad det var men nu blir man ju genast sugen.

hehe, spelet som skulle vara medelmåttigt bidrog till den mest positiva tråd jag sett på FZ, nånsin! haha ganska ironiskt faktiskt.

Medlem

Wohooo! Ettan var inte direkt snyggt, men det var känsla! Jag ÄLSKAR vilda västern!!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Call of Juarez var ett bra spel


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Ok spel, men hade gärna sett ett Outlaws 2 istället!! Där va de kärlek....

12
Skriv svar