Fallout 3-DLC om två veckor

Robot
Inaktiv
Fallout 3-DLC om två veckor

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiice

QRT
Medlem
Inaktiv

Gött med dlc till detta trevliga spel :)...

Medlem

synd att det inte är till PS3 bara


signatur

Spelar på: PC, PS3, PS4
PSN ID: dedday

Medlem

Microsoft kan slicka på mina ballar...
Bäst för Sony att dom fixar DLC till PS3:n...


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem
Inaktiv

Härligt! Var rädd för att det var enbart för konsol som så ofta men detta var fint. Håller på och samlar achievements nu så lär väl vara klar tills det är dags.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

utan ytterligare info så blir min kommentar: hmmmmm.......

förresten, ser inte den här snubben lite för "modern" ut för fallout?[http://www.fz.se/bilder/arkiv/5/5h89gy7bstw6rouaznlk43dix2pvf...]:\


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Thumba:

utan ytterligare info så blir min kommentar: hmmmmm.......

förresten, ser inte den här snubben lite för "modern" ut för fallout?[http://www.fz.se/bilder/arkiv/5/5h89gy7bstw6rouaznlk43dix2pvf...]:\

Tycker nästan hela bilden ser lite "modern" ut, får mig att tänka på Metal Gear... :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Microsoft fortsätter o sprida pengar omkring sig för o få monopol i ännu ett område.

Medlem

Trevligt! Har Fallout 3 både på PC och PS3, så jag antar att jag får köpa detta till PCn då. Har dock läst på Bethesdas forum och det verkar ju inte vara helt omöjligt att det tids nog kommer till PS3 också enl. vissa admins där.

Man undrar ju ifall det är Microsoft som har köpt in sig i denna exlusivitet. Det har väl hänt innan om jag inte minns helt fel.

Medlem

Gött - the more the merrier.


signatur
Medlem
Skrivet av smuts:
Skrivet av Thumba:

utan ytterligare info så blir min kommentar: hmmmmm.......

förresten, ser inte den här snubben lite för "modern" ut för fallout?[http://www.fz.se/bilder/arkiv/5/5h89gy7bstw6rouaznlk43dix2pvf...]:\

Tycker nästan hela bilden ser lite "modern" ut, får mig att tänka på Metal Gear... :>

Det är ju en kines. For all we know, så kanske dom har det bättre där.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Skoj, ska köra alla dessa expansioner sen i sommar^^

Medlem

Men vadå, hur blir det för PC-folket? Via Live? I don't quite get it... Kommer det kosta där också? o_O


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:
Skrivet av Thumba:

utan ytterligare info så blir min kommentar: hmmmmm.......

förresten, ser inte den här snubben lite för "modern" ut för fallout?[http://www.fz.se/bilder/arkiv/5/5h89gy7bstw6rouaznlk43dix2pvf...]:\

Tycker nästan hela bilden ser lite "modern" ut, får mig att tänka på Metal Gear... :>

Operation Anchorage utspelar ju sig före katastrofen, då USA och Kina låg i krig. Spelaren går alltså in i en VR-simulation som är programmerad att låta användaren återuppleva ett av de viktiga slagen i det kriget.

Medlem

Tur att man äger en 360 ..synd att sony ska va så snåla för er ps3 ägare

Medlem

Tur att man äger en 360...synd för er PS3 ägare att sony e så snåla

Avstängd

Vafan? Ännu ett pissbeslut om att det bara ska släppas till 360n, börjar tröttna på dessa "muterier" från M$.
Släpps det inte till ps3n efter ett tag så köper jag nog aldrig något mer från Bethesda!

Inaktiv
Skrivet av KrejzY:

Vafan? Ännu ett pissbeslut om att det bara ska släppas till 360n, börjar tröttna på dessa "muterier" från M$.
Släpps det inte till ps3n efter ett tag så köper jag nog aldrig något mer från Bethesda!

Tycker mer du ska kräva att SONY öppnar den stora pengapåsen istället så som microsoft gör:)

Inaktiv
Skrivet av KrejzY:

Vafan? Ännu ett pissbeslut om att det bara ska släppas till 360n, börjar tröttna på dessa "muterier" från M$.
Släpps det inte till ps3n efter ett tag så köper jag nog aldrig något mer från Bethesda!

Japp, men tror du inte att Microsoft kommer tjäna på allt? Som t.ex expansionen till GTA IV : Lost And Damned.. Dom flesta skaffar ju det och det innebär bara extra pengar in i kassan. Man måste nog som ett företag våga lite.

Medlem

Fett nice ska fixa hem det dirr och ni PS3 ägare erkänn att ni gick på en blåsning.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av smuts:
Skrivet av Thumba:

utan ytterligare info så blir min kommentar: hmmmmm.......

förresten, ser inte den här snubben lite för "modern" ut för fallout?[http://www.fz.se/bilder/arkiv/5/5h89gy7bstw6rouaznlk43dix2pvf...]:\

Tycker nästan hela bilden ser lite "modern" ut, får mig att tänka på Metal Gear... :>

Operation Anchorage utspelar ju sig före katastrofen, då USA och Kina låg i krig. Spelaren går alltså in i en VR-simulation som är programmerad att låta användaren återuppleva ett av de viktiga slagen i det kriget.

Visste att det utspelade sig innan, men jag trodde det var lite prequel.. inte Tranquility Lane VR..


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Inaktiv

måste bara ha de här


signatur

ToMZoN

Medlem

Klart att man skulle ju kunna skaffa en 360 är i alla fall "billiga" spel till den så varför speltillverkarna är så sugna o göra spel till dem undrar man ju efter allt gnäll på piratkopieringen till PC.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Fett nice ska fixa hem det dirr och ni PS3 ägare erkänn att ni gick på en blåsning.

Nej hur kan vi göra de? Om vi köper FO3 till ps3 och får FO3 hur *** kan vi bli blåsta då-.-?

Även om det hade kommit till ps3'an hade inte jag betalat 90 kr mer...

Medlem

APA!!!!!!!!!!!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Fett nice ska fixa hem det dirr och ni PS3 ägare erkänn att ni gick på en blåsning.

Själv är jag en PC-spelare.

Är det inte lite fånigt att hålla på en konsol likvärdigt ett fotbollslag eller ett parti? Lite mellanstadievarning på det hela.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Skönt att man då e en stolt ägare till en 360, tummen upp till MS.


signatur

No blood. No sticky, hot, messy, awful blood; no blood at all. Why hadn't I thought of that? No blood. What a beautiful idea!

12
Skriv svar