Inaktiv
episode one

Behöver man HL2 original för att installera Episode One eller inte?

Inaktiv

Du behöver original


signatur

Snus är snus och mus är mus

Inaktiv

Jag är nästan helt säker på att du inte behöver det, ska kolla nu vänta.. NEPP behövs inte, står klart och tydligt på förpackningen!


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv

Nej det behövs inte, men det är ju en bra idé att iaf ha spela igenom HL2 en gång innan.

Inaktiv

Du behöver orginal för att förstå delen... eftersom det är en direkt uppföljare så är det dumt om man itne spelat igenom det första. Rent tekniskt, nej.

Inaktiv

Tar denna tråden till en liten fråga ist för att göra en ny
Var precis iväg o köpte Episode 1. Jag har spelat HL2 innan men äger det inte. Vet att de som har HL2 kan ladda ner en gratis "tillägsdel" vid namn Lost Coast. Går det bra även med Episode 1? Tänkte att det kunde vara trevligt att köra LC innan man lirar E1 isf.


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Medlem

del å del, det är en bana för å visa upp lite lull lull, tar ca 10min att "klara", inget viktigt med andra ord


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

mm jag märkte detta. sprabg igenom det på 10 min
Tog betydligt längre tid att ladda ner böset..


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

1
Skriv svar