Fallout 3 patchat

Medlem

Man var ju tvungen att installera GFW för att installera patchen... jag hade hoppats att jag skulle klara mig utan det :/


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av darknshy:

Oblivion håller längre tycker öven jag.

Fallout 3 höll en gång. På den gången lyckades jag klara alla quests och se alla ställen (God gubbe).

Jag körde över 100 h med min goda snubbe (sjukt mkt mer variation och unikhet i platser jämfört med Oblivion tycker jag).

Har precis börjat med en evil dude och det är lätt värt att spela igenom en gång till!

Låter bra! Har också bara spelat good guy. Värsta frälsaren. Ska bli intressant med en riktigt rutten typ efter det...

Medlem

Trevligt med lite patch.

Spelar med min andra gubbe just nu, och det är verkligen en helt annan värld som spelas ut. Jag har gjort så många andra beslut och världen upplevs verkligen olik den som min första gubbe lever i. Och nu skall världen patchas också, mumma.

Medlem

Funkar klart bättre, men krashar ändå rätt ofta. Men nu verkar det i alla fall som om man kan spela klart förra årets bästa spel.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Verkar som massor folk har problem med Games For Windows Live efter patchen.

Jag är en av dem, LIVE funkar inte i Fallout 3 längre, ett tips var att installera US patchen istället för UK patchen, ska testa det.

Edit: Funkar klockrent, så ifall någon har problem med LIVE i Fallout 3 efter patchen, tanka hem US patchen istället och installera, behöver inte avinstallera nånting.

http://fallout.bethsoft.com/eng/downloads/updates.html

Medlem
Skrivet av potatrik:

Lustigt, har c:a 50 timmar spelat och har inte märkt av en enda av dessa buggar.

Samma sak här.. har inte märkt något..
Och jag måste säga att detta spelet var en gudagåva för min del.. avskyr medeltida 3D-RPGs som det finns i överflöd.. äntligen kom detta som utspelar sig i en tid snarlik nutid med skjutvapen..


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Verkar som massor folk har problem med Games For Windows Live efter patchen.

Jag är en av dem, LIVE funkar inte i Fallout 3 längre, ett tips var att installera US patchen istället för UK patchen, ska testa det.

Edit: Funkar klockrent, så ifall någon har problem med LIVE i Fallout 3 efter patchen, tanka hem US patchen istället och installera, behöver inte avinstallera nånting.

http://fallout.bethsoft.com/eng/downloads/updates.html

Live funkar bra för mig (och F3 har aldrig crashat mkt).

Däremot, tycker jag det har kommit en 2-3 sekunders delay när man går in i VATS... Sjukt irriterande.

Medlem

wtf? jag har GFWL offline acc och spelar fallout 3. När jag startar fallout 3 så signar den in automatiskt men när jag har patchen installerad så kan jag inte logga in vilket gör så att jag inte kan ladda mina saved games. :((((

Medlem

eeeh, jag kan inte ladda mina save filer efter den jävla patchen !!

Finns det någon fix för det? Jag VÄGRAR börja om från början efter att ha kommit så långt som jag gjort

Medlem

För mig vill inte GFW funka alls i f3... men det funkar i både gta4 och i gow... sjukt störande. =/

EDIT: patchade med US patchen då funkade det. men har samma problem som ovan nu, mina saves funkar inte =/


signatur

"If we don't follow the rules, who will?"

12
Skriv svar