Flytta karaktärer gratis i SW Galaxies

Robot
Inaktiv
Flytta karaktärer gratis i SW Galaxies

Spelar folk fortfarande detta?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Det är bara vad man ska tro:)

Medlem

Varför inte bara försöka att finansiera det som F2P typ fast med item shop eller något då lär dom tjäna betydligt mer på spelet än vad dom gör nu.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

lägg ner nu...

Medlem

gissar att dryga 100k till 150k spelar spelet
http://www.mmogchart.com/Chart2.html

men kan givetvis diffa mer men i runda slängar.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

fan vad ballt
men lär inte behöva flytta för folk lär flytta till chimaera i vilket fall antar jag. var den det var mest liv på när jag testade liret igen i somras

Medlem

Jag har faktiskt haft planer på att starta upp spelandet igen. Även om upplevelsen inte kan jämföras med hur det var tidigare så är kvarstår det faktum att SWG faktiskt är ett av de mest atmosfärrika MMO-spelen på marknaden, eller det var i alla fall det när jag spelade senaste (vilket var rätt runt releasen av NGE).


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av reVVe:

lägg ner nu...

Varför det? För att du inte gillar det eller spelar det så ska inte de som faktiskt gör det inte få spela den??


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

star wars galaxies har haft sin glanstid antingen kan man försöka att göra om spelet igen för att få fler spelaren men när det just nu finns väldigt hård konkurrans med storspel som wow och lord of the rings så blir det inte lätt. När knights of the old republic online kommer ut sedan så kommer det nog handla om en väldigt liten skar fans som fortfarande sitter och spelar star wars galaxies tyvärr är det den hårda sanningen:(

Medlem

Usch, folk!
Säg ingenting förrens ni har spelat det nu!
Jag tycker det är jävligt mkt folk på servarna ändå.. eller är det bara jag som tycker det är fullt med folk, jag ser folk vart jag än går och jag tycker det räcker... who cares!
Känslan..
Känslan är så jävla skön i detta spel..
Vet inte hur spelet var förr.. men det var säkert mkt roligare..
Ett spel behöver känsla = gåshud:D
Nej, men jag tycker spelet har den där speciella känslan så det behöver inte vara, dom där andra hundra tusen karaktärerna..
Skaffa ett litet gäng du kan hänga med, ha med en pilot så ni kan åka ut i rymden och skjuta hejvilt.. DET ÄR JÄVLIGT ROLIGT:P
Sen kan man göra massa andra saker..
OCH jag har inte ens spelet - trial..
Redan från trial är det roligt!


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Noken8:

Usch, folk!
Säg ingenting förrens ni har spelat det nu!
Jag tycker det är jävligt mkt folk på servarna ändå.. eller är det bara jag som tycker det är fullt med folk, jag ser folk vart jag än går och jag tycker det räcker... who cares!
Känslan..
Känslan är så jävla skön i detta spel..
Vet inte hur spelet var förr.. men det var säkert mkt roligare..
Ett spel behöver känsla = gåshud:D
Nej, men jag tycker spelet har den där speciella känslan så det behöver inte vara, dom där andra hundra tusen karaktärerna..
Skaffa ett litet gäng du kan hänga med, ha med en pilot så ni kan åka ut i rymden och skjuta hejvilt.. DET ÄR JÄVLIGT ROLIGT:P
Sen kan man göra massa andra saker..
OCH jag har inte ens spelet - trial..
Redan från trial är det roligt!

Efter NGE är det bara trial som är roligt tyvärr... där har dom fixat en jälva bra feeling. Men när man kommer ut i "verkligheten" så saknar man bara "SWG Classic"

Medlem
Skrivet av noxi:
Skrivet av Noken8:

Usch, folk!
Säg ingenting förrens ni har spelat det nu!
Jag tycker det är jävligt mkt folk på servarna ändå.. eller är det bara jag som tycker det är fullt med folk, jag ser folk vart jag än går och jag tycker det räcker... who cares!
Känslan..
Känslan är så jävla skön i detta spel..
Vet inte hur spelet var förr.. men det var säkert mkt roligare..
Ett spel behöver känsla = gåshud:D
Nej, men jag tycker spelet har den där speciella känslan så det behöver inte vara, dom där andra hundra tusen karaktärerna..
Skaffa ett litet gäng du kan hänga med, ha med en pilot så ni kan åka ut i rymden och skjuta hejvilt.. DET ÄR JÄVLIGT ROLIGT:P
Sen kan man göra massa andra saker..
OCH jag har inte ens spelet - trial..
Redan från trial är det roligt!

Efter NGE är det bara trial som är roligt tyvärr... där har dom fixat en jälva bra feeling. Men när man kommer ut i "verkligheten" så saknar man bara "SWG Classic"

Och vart är '' Verkligheten '' ?


signatur

Wai

1
Skriv svar