Inaktiv
Favorit del

Undrar bara vilken som är er favorit del i Half-Life 2? Själv är jag störtförtjust i sista delen när man mejjar omkring med super-gravity-gun!


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

Början av spelet är grymt skön, en annan favorit är när man kommer till "follow Freeman", hela den dela ändå fram till det sista kapitlet i spelet är helt fantastiskt. De grymt intensiva slag på gatorna i city17 med strider och elite combines på follow freeman delen är så jekla sköna och sen när man kommer till delen när man får super-gravity gun blir man ju kär i spelet engång till :).


signatur

<3

Inaktiv

Jo, sant. Det är riktigt skönt att få leka med raket-geväret mot striders!


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

Stratholme. Riktigt skönt ställe, blev överraskad ett par gånger där.

Medlem
Skrivet av Ankan:

Stratholme. Riktigt skönt ställe, blev överraskad ett par gånger där.

Stratholme?!


signatur

<3

Flakmonkey

första delen, när man flyr... sen gick det bara utför

Medlem

Strider delen är oslagbar


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av urken:
Skrivet av Ankan:

Stratholme. Riktigt skönt ställe, blev överraskad ett par gånger där.

Stratholme?!

Hehe. Ankan menar Ravenholm, hoho. Stratholme är en stad i Warcrafts universum.


signatur

"A squid eating dough in a polyethylene bag is fast and bulbous. Got me?"

Inaktiv

lol


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

Nova prospect måste ja säga.


signatur

AYY LMAO

Inaktiv

Ravenholm, var ju där iaf jag fick testa på fysiken på riktigt för första gången


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem
Skrivet av urken:
Skrivet av Ankan:

Stratholme. Riktigt skönt ställe, blev överraskad ett par gånger där.

Stratholme?!

Inte spelat nog med WoW denna vecka tror jag. 8)

Medlem

Ravenholm , min favvo


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Argh, svårt att välja en episod.. Ravenholm var väldigt bra likaså nova prospect och "sista" stadsdelen. Jo jag måste erkänna att jag är svag för delen med super-gravity-gun.

Bra spel när man tänker på det.

Inaktiv

Ravenholm och City 17


signatur

War never changes.

Medlem

Ravebholm! Haha!8)8)

Medlem

Nova Prospekt.

Skulle vilja se mer av det.

Inaktiv

Ravenholm. Härligt ställe det.

Medlem

Man har inte höga krav på ett spel om det räcker med lite fysikdravel för att man ska bli helt frälst.

Spelets intro var väl, precis som Nosnos säger, det enda i spelet som riktigt tillfredsställde. Sen krockade spelet med ett enormt isberg och sjönk sakta men säkert.

Inaktiv

Tycker att Highway 17 var ruggigt härlig. Just den där känslan att driva omkring långa sträckor och stöta på olika områden på vägen tycker jag var rent av fantastisk.

Påminner lite om 28 dagar senare på något sätt..
Sen är ju iof Ravenholm också härlig.


signatur

This is the Time of Times

Inaktiv

Jag gillar att slakta zombies i Ravenholm


signatur

Jonas

Medlem

Marioteten verka tycka att dansa med de kramgôa zombisarna är bäst. Älskar den banan så mycket och den galna prästen :3
Med dock så är hela spelet bra
Samt episoderna.

Medlem
Skrivet av asker:

Man har inte höga krav på ett spel om det räcker med lite fysikdravel för att man ska bli helt frälst.

Spelets intro var väl, precis som Nosnos säger, det enda i spelet som riktigt tillfredsställde. Sen krockade spelet med ett enormt isberg och sjönk sakta men säkert.

Varför sjönk det neråt?

Tycker iaf att det var skit bra rakt igenom!

Medlem

Stället där man lekte "inte nudda golv" med ett hav av sand, och sist men inte minst, monster. Helt otroligt kul! Kör igenom Ep1 nu


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ravenholm. Miljön är helt underbar. Annars ligger kanalracet med flodmoppen riktigt bra till. Maxvolym på och explosionerna ger rysningar längs ryggraden:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Början är riktigt bra. När man får se hur combines facist-samhälle fungerar. Och all propoganda på tven.

Medlem

nova prospect

1
Skriv svar