Half - Life 2 Episode 1

Inaktiv
Half - Life 2 Episode 1

är du nån Som Har det ? Hur Är det ?

kolla in

Www.Freewebs.com/Half-life-loader


signatur

www.freewebs.com/half-life-loader
Filmer / downlods / Bilder / Filer / Musik/+mer/

Inaktiv

Kommer ju inte än på en månad? Eller bor jag under en sten?


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Du har helt rätt Meller det släpps inte förän första juni.

Medlem

Hmm någon som kanske vet på ett hum hur långt det kan va? Lär förboka det och Preloada ikväll


signatur

Videomupp

Medlem

En månad som skrivits lite uppåt i tråden..

Medlem

Tror han syfter på hur långt sjävla spelet är.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Skulle nog gissa på kanske lite mer än halva HL2. Men det är bara en vild gissning


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem
Skrivet av Meller:

Skulle nog gissa på kanske lite mer än halva HL2. Men det är bara en vild gissning

Låt oss hoppas det, för då blir det relativt långt för ett tillägg

Och låt oss hoppas att det är lika bra som Opposing force, Vilket imo är det bästa tilläggspaketet någonsin.


signatur

Videomupp

Medlem

Ska ta ca sex timmar att dra igenom spelet har jag läst, var någonstans på steam forumet.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av urken:

Ska ta ca sex timmar att dra igenom spelet har jag läst, var någonstans på steam forumet.

Menar du att det bara tar 6 timmar att spela hela "spelet" ? Originalet tog väl 10-20 timmar, eller har jag fel? Är "Episode One" väldigt mycket kortare än originalet?

Medlem

Ja det kommer inte alls vara lika långt som HL2 har jag hört, episode one är ju trots bara en liten del av en serie "episoder" som kommer släppas fram över. Tror det blir riktigt bra, de har ju sagt att det ska vara lika händelse rikt och varierande som HL2 fast kortare, det kommer kosta någonstans mellan ca 250-300kr har jag för mig så det lär vara värt det ändå.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av urken:

Ja det kommer inte alls vara lika långt som HL2 har jag hört, episode one är ju trots bara en liten del av en serie "episoder" som kommer släppas fram över. Tror det blir riktigt bra, de har ju sagt att det ska vara lika händelse rikt och varierande som HL2 fast kortare, det kommer kosta någonstans mellan ca 250-300kr har jag för mig så det lär vara värt det ändå.

Du kan ju köpa Episode 1 på steam för ca150kr så du känner den del på att köpa där ifrån. Ochså hört runt 5t spel tid.


signatur

AYY LMAO

Inaktiv

Episode 1 kostar 17.95$ på Steam sen kommer det till en avgift på 4.49$ vilket blir ett totalt pris på 22.44$ som är lika med ca: 165.60kr.


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

Too bad jag inte har kort så jag kan betala via steam


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Too bad jag inte har kort så jag kan betala via steam

Gå till banken ocg fråga efter e-kort så kan du betala med ditt kort ifrån nätet.


signatur

AYY LMAO

Inaktiv

Be mamma....


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

vadå köp retail den kommer finnas från 1:a juni på webhallen.

Inaktiv

Det lär bli lika långt som Sin Episode 1, lite mer, lite mindre.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Whii! Förhandsbokade det igår, skit sugen på det... ^.^

Medlem

Släpps ju imon längtar som fan kanske man ska stanna hemma ifrån skolan med


signatur

AYY LMAO

Medlem

Har förbokat, tyvärr så har jag ett jobbigt prov på fredagen. Gah, får råplugga idag så ja kan klara ut Episode 1 imorrn


signatur

Videomupp

Inaktiv

Sitter med det i handen nu, men jag får inte installera för det har inte släppts än! DUMMA STEAM :(!


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Fick det hem i brevlådan idag...MEN DET går inte att installera förrens immorn för det är då spelet släpps. Finns en nedräknings klocka på hemsidan till episode one. Riktigt irriterande att man måste vänta tills dom aktiverar det på steam.

Hur gör man om man nu inte skulle ha internet då?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Håller med till viss del, klart att det är jobbigt att vänta, men jag har väntat på en "uppföljare" sen jag klarade HL2, så jag kan vänta i några timmar till. Sen är det ju bra för det "stoppar" ju upp piratkopieringen en del.

Fin förpackning iaf, och len är den med


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Hade bara modem då jag installerade HL2, Satt i tre timmar eftersom jag inte hade steam på den datorn. Höll på att gå i bitar. Men de va värt det:D


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av Meller:

Sitter med det i handen nu, men jag får inte installera för det har inte släppts än! DUMMA STEAM :(!

En tanke: du skulle inte hållit det i din hand än om det inte varit för nedräkningen till Steam-releasen. Nu när man måste låsa upp det så skickas spelet ut tidigare till butikerna eftersom det inte spelar någon roll ändå.

Medlem

Hur ska man göra nu när man ska installera det sen nu då om man har skiva?

Bäst och fråga nu så jag vet när jag kommer hem från jobbet


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Meen, har köpt det å allt, sedan får man såklart inte aktivera det förrens vid 5, bläh och usch!

Inaktiv
Skrivet av Alcr:

Meen, har köpt det å allt, sedan får man såklart inte aktivera det förrens vid 5, bläh och usch!

Eller så får du vänta till klockan 19.00 om man skall tro timern på Half-life2 EP1
Själv har jag precis kört igenom hela HL2 för att ha det färskt i minnet. Det verkligen ett så grymt bra spel.

Bara den delen när människorna börjar revoltera mot combine är så grymt skön. Scenen när 4 revoltörer sliter ned en sån gigantisk Dr. Breen skärm är ju helt sagolik

Satan så jag längtar till ikväll!

Medlem

Gah! När jag ska aktivera står det att de inte kan ta emot bekräfteslen, eftersom servarna arbetar för fullt. Förbannade steam. Får se om det släpper senare. Svaret jag får indikerar iaf inte att spelet inte fårspelas än, utan att dem helt enkelt inte kan kolla koden...


signatur

Videomupp

Skriv svar