Kampanjen i Bad Company 2 avklarad

Skägg.
10 Chambers
Kampanjen i Bad Company 2 avklarad

Jag hade bara tänkt att ägna en timme åt solokampanjen i #Battlefield: Bad Company 2 imorse men jag fastnade och nu har jag nått sluttexterna. Det kommer att bli en tvådelad recension, ett kortare omdöme om singleplayer på onsdag, följt av en redigare titt på multiplayer senare i veckan. Våra läppar är förseglade till imorgon.

[eos_image="99223;w440"]The defecation has hit the oscillation[/eos_image]

#blogg


signatur
Medlem
Kampanjen i Bad Company 2 avklarad

Klarade du det på en dag? Det låter inte lovande, jag hade hoppats på minst 12-15 timmar single player. =(

Att ta efter MW2's gravt undermåliga härke till kampanj är inte eftersträvansvärt och BC var ju ett single player spel med multi player och inte tvärt om. Jag trodde DICE skulle fortsätta på samma koncept.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Det ska bli intressant att läsa recensionen! Bara SP inte är för kort...

Medlem

Nocturne : Måste ju fråga vad du spelat för fps som varat i 12 timmar?

Medlem
Skrivet av trasen:

Nocturne : Måste ju fråga vad du spelat för fps som varat i 12 timmar?

Haha, Far Cry 2, där över halva tiden går åt att ta sig fram och tillbaka...


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

så era läppar är förseglade till imorgon säger du... kanske kan dela något smaskigt under morgondagen i din blogg om du ska vänta med att lägga upp Singleplayer delen tills på onsdag?

skulle vara väldigt uppskattat

Trodde det bara var MP för hela slanten, där ser man...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bioshock, Unreal t ex och hel del äldre titlar.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Vet inte hur du spelade Bioshock eller Unreal, men jag fick iaf inte ut 12h speltid av dom spelet Inte ens på hard.

Medlem

Undersöker det mesta, lyssnar på ljudfiler etc


signatur

Tempus fugit.

Medlem

SPn är för kort, och kommer säkert bli ett till BC.. för slutet.. men vill inte spoila slutet.

körde igenom det på 4-5 timmar, kunde varit längre, och hatade Collection Vapnena Som man kunde hitta.
(PC versionen nu)


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

jag hoppas att ni fattar att PC-versionen av BF:BC2 är ett förstahands multiplayer spel och inte singelplayer.

1
Skriv svar