Inaktiv
hjeelp!!

asså ja har problem med dattan!!! lol den e lixom konstig å när ja trycker på knappen i kontroll panel så bara blir allt klurigt eller nåt...fattar inte alla komandons!!! Hur kan man fiksa så att inte formatera dattan e lösning!?!??

hjelp mej plz

edit: rett stavade för att ja fick klago mål


signatur

mr a of clan mr

Inaktiv

men asså lol hjelp snela då!?!?!? ni kannske inte e duktig på datta lol.... ska ja ringa nån kommpis eller channsa på formattera!?? ja blir galen


signatur

mr a of clan mr

Medlem

Lixom ba hallå, du måste ju köpa ny data nu fattaru väl

Inaktiv

LOOL!! ok har kollat på massa grejs på komplet.se å hittat värsting dattan =D =D kan du seja om d e bra grejs eller nåt!! kannske kan du seja va ja ska ha för grejs annars om ja vill lira bra spel med super bra flyt utan hackers och lagning!??? ge mig din msn plz kan vi snacka!!


signatur

mr a of clan mr

Inaktiv

Haft för mycket fritid utan Quake2 acron ?


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv

Gandalff! men asså plz gubbe!! kan du innte fiksa en datta kan du vell va tyst!! :evil:


signatur

mr a of clan mr

Inaktiv

Åkejrå ja ska fiksa lite datta
wejta litä tiss 1337zors gubbzen rockar loss phett me prylerz
*knåpa* *fnula* ... fifan satans hardwäreshajt ... *banka* *slå* ... skohorn å vålld fixar alt ... *done*

Men du vicken satans stajlerjs datta jag plåcka ihop te dej
kosta fan inte många stålarz häller

jag upplodat smecket te dig på internätet mejlar DL URL me påsten

VASSEGO !!!


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

Se där! Gubben kan han me!

Inaktiv
Skrivet av Gandalf4i[+30:

"]Åkejrå ja ska fiksa lite datta
wejta litä tiss 1337zors gubbzen rockar loss phett me prylerz
*knåpa* *fnula* ... fifan satans hardwäreshajt ... *banka* *slå* ... skohorn å vålld fixar alt ... *done*

Men du vicken satans stajlerjs datta jag plåcka ihop te dej
kosta fan inte många stålarz häller

jag upplodat smecket te dig på internätet mejlar DL URL me påsten

VASSEGO !!!

Jag kan bara göra vågen åt leetmästaren

Medlem

Nån har upptäckt lunarizer... (hoppas jag)


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

nj
Medlem
Skrivet av w4rhog:

Nån har upptäckt lunarizer... (hoppas jag)

Kan om inte annat ha med det här att göra

Inaktiv
Skrivet av w4rhog:

Nån har upptäckt lunarizer... (hoppas jag)

För min del var det bara en äkta senildemenshjärnsmälta

P.S.
Visste inte ens vad lunarizer vad för något förräns
jag googlade upp det ... vem behöver sånt när man
kan svamla ihop en massa trams på egen hand ?


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv

fifan va illa de ser ut då ni stavar sådär..... ok att ni skämtar men endå.
det sjuka e ju att vissa stavar ju sådär på riktigt, rätt sinnes sjukt


signatur

mr c of clan mr

Inaktiv

ska man ta ditt sinnes sjuka in lägg på allvar eller inte?

nj
Medlem

Det är acron, det går ju inte att ta honom på allvar överhuvudtaget...

Inaktiv

men asså lol går ju innte å få serriösa svar!!! fiksar skelv då hejjdå....


signatur

mr a of clan mr

här är kanske en av anledningarna till att q2forumet håller på att dö ut? folk håller bara på och fjantar sig - vilket får mig att må illa. tacka vet jag förr i tiden när 95% av trådarna handlade om whisky och whiskey och de resterande 5% handlade om idioter som tyckte q2 verkade så jävla avancerat att conffa + inte förstod syftet med google. det var tider det, men detta - ? vafan ska man säga - jag personligen blir besviken, ännu ett lågvattenmärke i svenska q2scenens annars så fina historia. jag menar, vi hade purri (ok han är finne) och vi hade shub (ok han är norsk) och nu helt plötsligt har vi acron (renborraren aka fuckron) som herren på täppan. wtf? nästan så man saknar scab, optimizer och nvn och grabbarna. hjälp mig, snälla. vart är ni?

Inaktiv

såååja!


signatur

mr a of clan mr

Inaktiv
Skrivet av denbästaantisocial:

här är kanske en av anledningarna till att q2forumet håller på att dö ut? folk håller bara på och fjantar sig

Vi lyckades i alla fall ganska bra med att aktivera en hel bunt med våran meningslösa tråd.

När du ändå är på tråden. Jag har lite problem med att sätta om FOV i Q2. Vad är bästa FOV och hur ställer jag den så min LameBot funkar bäst ?
http://web.telia.com/~u88706207/smileys/wink.gif


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

jag tycker att FOV över 0 ska betraktas som fusk

Inaktiv

ja får väl va den som ger acron ett seriöst förslag då.
acron d finns ju massa olika program du kan innstalera, tex ad aware å nån form av anti virus program, d kanske hjälper dej att fixa ditt problem?
finns väl också nå program som heter hi jack this lr nått, kanske testa d?
formatera e ju rätt skit tråkit så d undviker man ju in i d lengsta

sen hur vore d om folk kunde hålla sej till ämnet i ställe för att posta helt offtopic?

denbästaantisocial: pröva dela upp d du skriver så blire lite mer lett läst, samt läs igenom d du skrivit så du kan rätta alla stav fel osv....


signatur

mr c of clan mr

Inaktiv

det dög som svar på min fråga ochså cato

Inaktiv
Skrivet av TheWretch:

det dög som svar på min fråga ochså cato

känner mig kränkt av detta - *anmäld*

Inaktiv

*anmäld tillbax*

Medlem
Skrivet av cato:

sen hur vore d om folk kunde hålla sej till ämnet i ställe för att posta helt offtopic?

denbästaantisocial: pröva dela upp d du skriver så blire lite mer lett läst, samt läs igenom d du skrivit så du kan rätta alla stav fel osv....

Sweet!! Nu börjar jag känne igen det gamla hederliga forumet

Skrivet av cato:

ja får väl va den som ger acron ett seriöst förslag då.
acron d finns ju massa olika program du kan innstalera, tex ad aware å nån form av anti virus program, d kanske hjälper dej att fixa ditt problem?
finns väl också nå program som heter hi jack this lr nått, kanske testa d?
formatera e ju rätt skit tråkit så d undviker man ju in i d lengsta

sen hur vore d om folk kunde hålla sej till ämnet i ställe för att posta helt offtopic?

denbästaantisocial: pröva dela upp d du skriver så blire lite mer lett läst, samt läs igenom d du skrivit så du kan rätta alla stav fel osv....

var det där en fråga eller ett svar? jag förstår inte riktigt. keep up the good work!

Mvh,

team antisocial

Inaktiv
Skrivet av denbästaantisocial:

d var varken lr, d var mer 1 order....
men d lär duju säkirligen hajat.

om nån undrar varför ja stavar lite illa e d bara för att ja fått en sleng av dysleksi ,borde gå över rätt snart.
nu blire spaggeti å tjöttfärsås, hare


signatur

mr c of clan mr

Skrivet av cato:
Skrivet av denbästaantisocial:

d var varken lr, d var mer 1 order....
men d lär duju säkirligen hajat.

om nån undrar varför ja stavar lite illa e d bara för att ja fått en sleng av dysleksi ,borde gå över rätt snart.
nu blire spaggeti å tjöttfärsås, hare

aa heh.. liksom.. du behöver inte ta det så jädrans personligt... tack på förhand!

Medlem
Skrivet av denbästaantisocial:
Skrivet av cato:
Skrivet av denbästaantisocial:

d var varken lr, d var mer 1 order....
men d lär duju säkirligen hajat.

om nån undrar varför ja stavar lite illa e d bara för att ja fått en sleng av dysleksi ,borde gå över rätt snart.
nu blire spaggeti å tjöttfärsås, hare

aa heh.. liksom.. du behöver inte ta det så jädrans personligt... tack på förhand!

wiiiii!


signatur

mr s of clan clan mr

1
Skriv svar