Bethesda ger bra begagnatvärde

Robot
Medlem
Bethesda ger bra begagnatvärde

Intressant, en Xbox 360 tappar mer i pris än en Playstation 3, och en Wii håller priset bäst av alla konsoller. Tillgång/efterfrågan antar jag.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Intressant, en Xbox 360 tappar mer i pris än en Playstation 3, och en Wii håller priset bäst av alla konsoller. Tillgång/efterfrågan antar jag.

Att 360n tappar mer än ps3 lär väl ha att göra med de prissänkningar som kom förra året.

Medlem

Spelen som Konami släppte under PS1-tiden har ju blivit rätt dyra nu.

Medlem

Håller med. Men playstation planerar ju också en prissänkning, så det kommer ju spela in senare.

Medlem

Vilket vackert användarnamn som visas på bilden


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Min polare försökte få tag i Morrowind till xbox och på game så sa de att det skulle kosta ca 1000 kr. Jag kanske inte skulle trott att det va skitsnack och sålt mitt för 50 kr x/ (Har det fortfarande till datorn med tanke på att det är mitt favoritspel xD).

Medlem
Skrivet av McBeaver:
Skrivet av N3m35i5:

Intressant, en Xbox 360 tappar mer i pris än en Playstation 3, och en Wii håller priset bäst av alla konsoller. Tillgång/efterfrågan antar jag.

Att 360n tappar mer än ps3 lär väl ha att göra med de prissänkningar som kom förra året.

Jo, krävs inget mattesnille för att lista ut det faktiskt

Medlem

Jag letar fortfarande efter Morrowind, Tribunal, Bloodmoon och Morrowind official guiden.

Medlem

Behesda spel är ju jäkligt prisvärda om du kollar på gametime med allt content.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

GAME lär nog ge mig 50 spänn för PS3 versionen av Oblivion Collectors Edition som vanligt i alla fall.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Jaha, då skulle man ha köpt morrowind förra veckan! Mediamarkt hade det i "fyndlådan" för 40 spänn...

Medlem

Ptja då kanske man ska slänga upp Oblivion GOTY på tradera, där betalar ju folk alltid överpriser så

Inaktiv

"Jaha, då skulle man ha köpt morrowind förra veckan! Mediamarkt hade det i "fyndlådan" för 40 spänn... "

Elgigantens fyndlåda sade 29:- för GOTY
Synd att jag redan köpt mitt, för 399 XD

Medlem

Nu vart jag sugen på att damma av Oblivion och spela det igen.. Bara så där..

1
Skriv svar