Shareware är bra..

Inaktiv
Shareware är bra..

Jag tror jag vill testa ett tag till, nästa vecka kanske jag betalar.

nj
Medlem

30 dagar mer än mig, vi kanske borde diskutera våra erfarenheter av ASE för att se om det verkligen är värt att betala för eller ej...

Inaktiv

Tjusigt många dagar! 8)

Medlem
Medlem

Yahoo e svin!! När Udpsoft hade det köpte jag en "lifetime licence" för $14. Vart något förvånad när den en dag sa att licensen var expired.

tvi tvi!

Medlem

ASE uppdateras inte längre i nån nämnvärd utsträckning, har själv en lifetime license. Står mer på deras forum.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

ASE uppdateras inte längre i nån nämnvärd utsträckning, har själv en lifetime license. Står mer på deras forum.

Hur kan du ha det? När mig gick ut gick jag in på deras sida och upptäckte att då jag skulle förnya den så gällde den bara 1 år frammåt. Så jag sket i det.

Nu har jag inte längre någon nytta av ASE eftersom jag fastnat i WOW träsket.

Medlem
Skrivet av Butcha:
Skrivet av PurreSnurre:

ASE uppdateras inte längre i nån nämnvärd utsträckning, har själv en lifetime license. Står mer på deras forum.

Hur kan du ha det? När mig gick ut gick jag in på deras sida och upptäckte att då jag skulle förnya den så gällde den bara 1 år frammåt. Så jag sket i det.

Nu har jag inte längre någon nytta av ASE eftersom jag fastnat i WOW träsket.

Köpte lifetime för 3-4 år sedan.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Det gjorde jag med. Det var under den tiden jag fortfarande lirade Q2. Men en dag så var min license utgången och numera förnyar man den ett år i taget.

Medlem

brukar också göra så.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

nj
Medlem

Lagomt fult att sälja en licens på livstid som sedan helt plötsligt slutar gälla, men Yahoo är Yahoo...
Fast det kanske fanns någon klausul om att den bara gällde för någon specifik version när man införskaffade den?

Medlem

Tror de lifetimelicenser som finns/fanns gäller innan uppköpet. Men som sagt, är ju skitsamma då det är i princip stendött och utvecklarna dragit.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

1
Skriv svar