Fable 2 uppdaterat

Robot
Medlem
Fable 2 uppdaterat

som vanligt, inget spel kan vara bra nog för att inte klara sig utan patchar :\


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

"- Your child - will no longer be chosen as an assassination target"

Meh. Dom kunde väll ha fixat så att man kan skjuta barnen i spelet istället. Är lite dubbelmoral där att man själv blir skjuten som unge i början av spelet men sen kan man själv inte göra det. Detta tjat om att spelet ska vara "fritt".

Föresten hur hade det funkat om ens unge blev ett assassination target? Hade det buggat ut så att man inte kunde fullfölja kontraktet eller?


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Nice! Alltid roligt med buggfixar.

Medlem

N1


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Förövrigt så hade jag en av Buggarn och det hjälpte kanon!.

Medlem

Hur laddar man ner bugg fixarna???

Inaktiv
Skrivet av The_Gibbons:

Hur laddar man ner bugg fixarna???

När du är inne på Xbox Live så varje gång du startar ett spel så laddar den automatiskt hem uppdateringar och sedan startar den om eller inte.

Medlem

Gött men lite sent har tröttnat..

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:

N1

...


signatur

a"C"RED -

Medlem

Ärligt talat trodde jag de redan hade släppt den här patchen.. Sätt lite fler proggers på buggfixa istället för nya öar man måste betala extra för... :/


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

jkw
Medlem

Nötte igenom storymode på ett par dagar, stötte dock inte på några buggar? Enda "buggen" var väl att jag fann spelet uruselt så fort main-storyn var över.

Medlem

Ä-N-T-L-I-G-E-N så kan jag fortsätta med min goda karaktär, har inte haft lust att spela om

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Gött men lite sent har tröttnat..

Det kanske blir kul igen med tanke på den lilla expansion som släpps om nån dag, en ny ö eller vad det nu var.

Medlem

uppdateringar är alltid bra


signatur

Rawr

KoP
Medlem

Patcher är alltid trevligt (dock har jag själv inte stött på en enda bug medans jag spelat. Har spelar i 157364 sekunder enligt loggen ). Och imorgon kommer Knothole island vilket blir roligt. Dessutom släpper dom samtidigt en gratis download med lite "presenter" ifrån invånarna på Knothole island.

Medlem

Blir det även ett tredje spel i Fable serien ?

Medlem

Tja Jag har laddat ner Knothole island (gratis) och när jag öppnar spelet så är inte killen i hamnen?? vad ska jag gör tips?

1
Skriv svar