Hurpass är aktiviteten i Q2 numera?

Inaktiv
Hurpass är aktiviteten i Q2 numera?

Hej gott folk!

För de som inte känner igen nuvarande alias, så gick jag länge under namnet berling/berla och spelade ett gäng år med ergo Gibbus, dvs eG.

Försökte med en comeback för ca. 1 år sedan, vilket inte gick så bra eftersom aktiviteten inte var speceillt hög vid det tillfället. Men främst av allt för att man va så fruktansvärt dålig!

Hur har ni det i Q2 communityn? Är det någon fart på det hela, samt ligor/cuper m.m. ?

Är lite nyfiken på vad som har hänt på sistone, kan väl börja att berätta lite för mig efter där purri vann någon tävling I USA.. Minns inte riktigt rätt om det var just I USA, men strax där efter så släppte jag iaf hela rasket med Q2 och har ingen som helst koll längre.

Mvh
Berling.

Inaktiv

tråd anmäld

Inaktiv
Skrivet av kaffe-gren:

tråd anmäld

Eh, va?

Skulle våga påstå att allt som jag skrev är ganska relevant till Q2 överhuvudtaget, speciellt som det är ontopic och inte offtopic.

Eller är gren ute och skojjar som vanligt?

Edit:
Fick nyligen det bekräftat via irc att gren som vanligt är ute och cyklar med sin humor. However, vilket inte svarar på min fråga angående Q2 communityn m.m. 8)

Någon som känner sig manad, eller är det så dött tro?

Medlem

jag brukar spela lite varje dag. ofta lirar jag på nån av Fuster's servrar där det alltid är folk.

62.44.69.98:27910 - dm
62.44.69.98:27940 - insta

Inaktiv

Du får väl för helvete ha lite tålamod, berla. Gman kommer att svara med några sidor när han inte är uppe i att provsmaka olika whiskysorter... relax!


signatur

mr a of clan mr

Inaktiv
Skrivet av DreadX:

jag brukar spela lite varje dag. ofta lirar jag på nån av Fuster's servrar där det alltid är folk.

62.44.69.98:27910 - dm
62.44.69.98:27940 - insta

Tackar!
Kanske kikar in lite senare

Skrivet av acron:

Du får väl för helvete ha lite tålamod, berla. Gman kommer att svara med några sidor när han inte är uppe i att provsmaka olika whiskysorter... relax!

Om jag hade haft tålamod så hade jag skrivigt det?
Har stött på nog med relaxande mjukisbrallisar!
Men jag kan nog tänkas göra mig ett litet undantag i ditt fall, hehe..

Tack för uppvärmningen innan gman kommer till undsättning!

Medlem
Inaktiv
Skrivet av acron:

Du får väl för helvete ha lite tålamod, berla. Gman kommer att svara med några sidor när han inte är uppe i att provsmaka olika whiskysorter... relax!

Haha, så rätt du hade. Jag beklagar att mitt whiskyintresse dyker upp som OT här på Q2-forumet alldeles för ofta, men jag delar intresset med många Q2-kamrater så jag kan nästan skylla på det.
8)

Det är tyvärr ganska dött på Q2-sidan just nu. Det dräller inte av folk på servrarna, men det finns alltid några servrar med folk på där man kan spela lite varje dag.
ASE är allt som behövs för att hitta något ställe att hoppa in och få stryk på. Jag brukar lira mest i ryssland, polen och england så håll utkik i ASE så hittar du mig nog någon gång ... och du vet att jag är ett lätt byte så du är välkommen att spöa skiten ur mig (igen).


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv

Jag trugar för de svar jag har fått!

Är det någon som sitter inne med bubkez gamla jump filmer? Isf vore jag tacksam om dessa ev kunde skickas över till mig eller hostas temp så jag kan ladda ner dem.

Inaktiv

Någon som har n00bs är vi allihopa?

Medlem
Skrivet av Mr.B:
Skrivet av kaffe-gren:

tråd anmäld

Eh, va?

Skulle våga påstå att allt som jag skrev är ganska relevant till Q2 överhuvudtaget, speciellt som det är ontopic och inte offtopic.

Eller är gren ute och skojjar som vanligt?

Edit:
Fick nyligen det bekräftat via irc att gren som vanligt är ute och cyklar med sin humor. However, vilket inte svarar på min fråga angående Q2 communityn m.m. 8)

Någon som känner sig manad, eller är det så dött tro?

Orkade inte läsa allt. Men du kan väll inte glömt hur mentaliteten är hos oss quakers bara för att du varit borta ett tag?

Jag är inaktiv.


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Inaktiv
Skrivet av Wimp:

Orkade inte läsa allt. Men du kan väll inte glömt hur mentaliteten är hos oss quakers bara för att du varit borta ett tag?

Jag är inaktiv.

Vill du utvecklad vad du menar mer exakt?
Problemet är att ni aldrig har orkat någonting.. är väl därför du bland många är inaktiva, eller så går utvecklingen och främst livet vidare, eller ska vi kalla det komedisk ironi?

Inaktiv
Inaktiv

Vi spelar bara warsow numera (www.warsow.net)
Alla framtida inlägg av sk i denna tråd kommer att anmälas.

är det bara jag som tycker att berla har en ful avatar? lol

Inaktiv

[http://www.planetgloom.com]
Gammal, men riktigt bra mod.
Värd besväret!

Medlem

Europacupen liras iaf, utöver det så är det bara Sk som snackar i #q2.se


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

zlo
Medlem

inaktiv men saknar ännu den gamla tiden

Medlem

Jekligt låg på gibbus numera, det är en fallande kurva --> Se här

Inaktiv
Skrivet av [eG:

Jyx"]Jekligt låg på gibbus numera, det är en fallande kurva --> Se här

jo, min ping höjdes ju från 3 till 13-14 bara sådär en dag, samma med laxen

går ju inte att spela med 13-14 så jag la ner.

3 eller inget

var ligger problemet?

hejsålänge

nj
Medlem
Skrivet av kaffe-gren:

går ju inte att spela med 13-14 så jag la ner.

3 eller inget

var ligger problemet?

hejsålänge

Problemet ligger i att du är en materialspelare, lär dig spela på riktigt så är du åter välkommen.

Inaktiv

jag materialspelare? rofl !

1
Skriv svar