Fega, fejknickande proffs <3 :)

Inaktiv
Fega, fejknickande proffs <3 :)

Erfor en trevlig sak för ett tag sen. Efter att ha ägt nån wutai-kille kom ett pro in (public server). Fakenickar såklart. UnnamedPlayer är så fantasifullt hahah

Så förlorar han en och sen sätter han igång med sin 40%-shaft med 10ms. Vinner knappt och säger "skaffa dig ett liv" för att jag bett honom realnicka. Dissar, innan jag hinner säga "skaffa dig ett nick". haha.

Roligt hur liten skillnad det är mellan proffs som försöker bevisa att de fortfarande duger och noobs som skäms för sin låga skill.

De flesta lowskilled brukar trots allt realnicka, men proffs tycker med sin egen logik att det inte behövs. Åh, kan det vara för att de inte ska råka ut för att bli ägda nån gång ibland? Nej, proffs är inte fega. De bara fejknickar. För att... ja, ni har hjärna, så ni kan räkna ut det.

Skojigt fenomen, och ett som har funnits sen Q3 föddes, slår jag vad om.

Åh, fejknickande proffs som nästan äger <3 Ahahaha.

Medlem

Finns inga proffs i Q3 (VQ3) längre, bara mediokra spelare som aldrig tycks bli så mycket bättre hur mycket dom än spelar. Alla proffs gick ju över till Q4 eller slutade spela.

Inaktiv

Mjo, men nog tittar det in lite kända namn ibland, mange och några EYE-killar och z4muz också minsann

Var ju en rysk OSP-cup nyss och nu inför CPL i Q3 så blir det nog oftare

Inaktiv

Jag fejkade ibland bara för att det kan va skönt att spela avslappnat, om folk ser att ngt proffs glider in å spelar lite så vill dom ju inget annat än att visa honom att ja kan döda dig.. med fejknick så slipper du alla som måste hävda sig..

Inte för att ja va värsta proffset, men ja spelade väl på hyffsat hög nivå för att förstå varför man fejkar.. Sen så kan man ju alltid va schysst och realnicka innan man dissar eller ge en hint ,)

Medlem
Skrivet av PELEZV!N:

med fejknick så slipper du alla som måste hävda sig.

Nog sämsta ursäkten jag hört/sett/läst.
Oftast när det fejkas, i alla fall inom RA3, så är det enbart för rädslan att bli tagen som kass.
Jag fejkar aldrig, och går det uruselt så får väl folk kalla mig noob om de vill.
Nädu, de flesta "bättre" spelare fejkar av ren rädsla.
Lika urkorkat som att heta nick-mp3 bara för man lyssnar på musik, för hu vad hemskt att missa "lätta" frags och bli utskrattad. Måste ju visa varför man missar... bah.

Anyhow, RA3 ftw! :heart:

//AkirA aka U-96


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

Håller med Pele. Kanske inte just av anledningen han gav, fast tror den stämmer också i vissa fall iofs.
Största anledningen till att pros fakenickar är väl för att inte folk ska bli skitnöjda och lägga ut demo på var och varannan sida bara för att man hade en dålig dag eller var allmänt nonchalant(stavning?), och så ska man vara tvungen att höra i resten av sin 'karriär' att man blev spöad den där skitdagen för två år sen.
Finns många exempel på just de fenomenet...

Inaktiv

fejknicks suger, dem som är bäst är dem som inte fejkar

Finns ingen anledning och fejka finns ingen anledning och bry sig heller.

Medlem

Btw ni vet att Force inte heter det igentligen va?
han fejkar jämt

Tja force, länge sen...
Lirar fortfarande eller ?
Nått public eller? finns den nån bra server att fragga lite på? har min bärbara nu så kan börja fragga lite igen=)

/JmpR [21]JumpeR


signatur

The real Jmpr Laptop= p4 3.4 : 2048MB DDR2 :100GB ATA100 disk :17"Widescreen :ATI radeon x600 256MB:LightScribe DVD +/-R +/-RW : Win XP home

Medlem

Vem fan bryr sig, på Internet är man anonym. fejknick eller inte, bara jag får spela!


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

1
Skriv svar