NuttyBoys söker medlemmar

Inaktiv
NuttyBoys söker medlemmar

Vi har startat en ny klan som heter NuttyBoys och söker nu medlemmar. Vi tänker i första hand spela Q4CTF men kan även tänkas oss spela Q4TDM beroende på hur många medlemmar som vill spela det.

Om ni är intresserad av att ansluta till oss, så kan ni kontakta mig (R0D) eller j0lmen på våran IRC kanal (quaknet) #NuttyBoys. Det går även att hitta oss på #Quake4all kanalen.

Vi kommer även spela RA4 när det moddet kommer.

Medlem

jag går gärna med när ra4 kommer, om det gör det nån gång. Föresten r0d, var det dig jag hjälpte och testa maps du hade gjort?

Inaktiv

Finns inte Ra4 redan?

Har för mig att jag har det, kanske bara är beta än...


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Inaktiv

Maloken nej men vi har lirat på CA vid ett tillfälle, du gav mig lite inställnings tips dock efter vi lirat ett tag, för att förbättra min LG vilket det gjorde. Tyvärr är alla andra mycket bättre än mig ändå och det spelar ingen roll hur länge dom spelat.

Ra4 finns till PR 1.2 sedan finns det en variant så man kan spela RA4 till 1.3 men den versionen är inte ens en beta.

Inaktiv

okej...


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Inaktiv

Maloken det är bara att dyka upp när/om du vill ansluta till oss. Du kan alltid titta in även om du inte vill joina oss.

Medlem

Har kört lite med den där RA4-"inte ens betan", helt okej för en som är van med ra3. Ladda ner och hoppa in o lira lite. Så ohyggligt tunnt på svenskar så det är tragiskt.

Nedladdning:
http://files.filefront.com/RA4_Periodic_Release_Packzip/;6112...

Slet upp en test @ gaming.vajb.se:28004, det är värt ett försök.


signatur

<LoM> söker fler roliga, galna, svenska WAR-lirare @ Karak-Hirn, Destruction.

1
Skriv svar