[OT] Spam lämnade norrland ...

Medlem
[OT] Spam lämnade norrland ...

... för Göteborg och nu har han emigrerat till Danmark?

För mer info, läs på Spam's hemsida.

Tycker ni detta är på tok för mycket OT, så kan ni ju ta och läsa tidningen Tekno's recension för Quake2 istället.

Sida 38
Sida 39

Inaktiv
Skrivet av [eG:

Jyx"]Tycker ni detta är på tok för mycket OT, så kan ni ju ta och läsa tidningen Tekno's recension för Quake2 istället.

Den hade jag aldrig läst tidigare, riktigt kul att läsa. Slutbetyget står sig bra även till dags dato.
:heart:


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

jaha, då är jag väl tvungen att flytta till danmark

Medlem

Amenassåvafan. Sluta spamma så mycket OT i forumet, du bara trycker ut aktuella Q2-trådar på sida 2 och gör det svårt att hitta. Så himla oansvarigt.

Tumme ner för dig. :jätteargasmileyn:

Medlem
Skrivet av Gandalf4i[+30:

"]

Skrivet av [eG:

Jyx"]Tycker ni detta är på tok för mycket OT, så kan ni ju ta och läsa tidningen Tekno's recension för Quake2 istället.

Den hade jag aldrig läst tidigare, riktigt kul att läsa. Slutbetyget står sig bra även till dags dato.
:heart:

jag tycker att 94% är i underkant, 100% är det värt.

Inaktiv
Skrivet av Clarcan:

jag tycker att 94% är i underkant, 100% är det värt.

Jo, men idag dras betyget ner till 94% p.g.a. det låga antalet spelare på servrarna.


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

Vilken sopa som går villse i singel player. Hade han kunnat engelska hade han säkert gett det 100%


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

1
Skriv svar