!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inaktiv
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SKRIV NÅNTING DÅ SÅ MAN HAR NÅT Å GÖRA PÅ DAGARNA! :< klickar mig in här 10-20 gånger på en dag och aldrig nåt nytt..

Ingen mer som lider med mig? :<


signatur

Have you fasten your seatbelt?

Medlem

håll säften kroooda! *försöker förgäves imitera den där rösten i anti-crazyfroglåten*

Inaktiv

: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


signatur

Have you fasten your seatbelt?

Inaktiv

säger bara en sak.. #Quake4All @ QNet om du vill spela

Inaktiv

Jag lider med dig!

Inaktiv

Har en fråga...Jag undrar var man ändrar mousesenstivity och inte med den dära klumpiga slidergrejen -tror inte jag kommer att spela q4 om inte man kan fininställa sensen nån mer.

Medlem
Skrivet av halvöre:

Har en fråga...Jag undrar var man ändrar mousesenstivity och inte med den dära klumpiga slidergrejen -tror inte jag kommer att spela q4 om inte man kan fininställa sensen nån mer.

sensitivity "X" i konsollen.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

När du väl vet vad du vill ha för sensitivity (det som passar dig) kan du skriva in det i din egna config

Inaktiv

Jag har tyvärr struntat helt i Quake 3, så jag vet inte hur man configurar i Q serien men tack för tipset iallafall . Spelade lite Q2 på ett lancafe för 9 år sen och spelade färdigt Q2 +Q1

Inaktiv

ra3 grodan ? eller är ja ute å snurrar ?

Medlem
Skrivet av PELEZV!N:

ra3 grodan ? eller är ja ute å snurrar ?

Nä, du har så rätt.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

me famous, me strong \o/


signatur

Have you fasten your seatbelt?

Medlem
Skrivet av gro0da:

me famous, me strong \o/

Pft, jeffla n00b!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

Nu är du ute på hal is, akira. :evil::)


signatur

Have you fasten your seatbelt?

Inaktiv
Skrivet av gro0da:

SKRIV NÅNTING DÅ SÅ MAN HAR NÅT Å GÖRA PÅ DAGARNA! :< klickar mig in här 10-20 gånger på en dag och aldrig nåt nytt..

Ingen mer som lider med mig? :<

Jag har jobb nu :$ o/


signatur

Have you fasten your seatbelt?

Inaktiv

Gissa hur många trappsteg det är på The edge, från quad och upp till megarummet. Ni får bara gissa inte starta spelat och räkna dem.

Inaktiv

27?


signatur

Have you fasten your seatbelt?

1
Skriv svar