Inaktiv
Q4 Fragmovie

Tjena alla glada. Jag har gjort min andra Q4 film, och denna gång med mer frag highlights :).

Ladda ner gärna och läs mer info om den på: http://www.own-age.com/vids/video.aspx?id=8729

Tack!

Medlem
Inaktiv

du får ju nästan det här patetiska försöket till ett quake multiplayer spel att se bra ut!!
man blir riktigt sugen!
gg!

Inaktiv

Laddar hem filmen nu, lite insperation är aldrig fel, tack för länken. Många sidor att komma till själva nedladdningen dock

Inaktiv

Otroligt bra film! En del riktigt snygga frags och en del riktigt snygga effekter!
Men jag måste påpeka att brightness och gamma borde varit högre och att ett litet dot sikte kunde vara bra så man "förstår" en del railfrags osv. Annars så är filmen helt klart värd en femma!

Inaktiv

Har dock ej provat q4 alls men börjar bli sugen som fan så din film kanske blir porten till att börja quaka igen

Inaktiv

Ja, varför tveka? Installa spelet o kör igång med detsamma!

Tack för alla snälla kommentarer.

Medlem

Grym film. Måste se om jag inte får tag i Q4 billigt i någon butik nu när man ska iväg på "semester". Damn you whorechild^^ Making me so fraghorny.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Hade tänkt gå och lägga mig men nu måste jag ju bara spela lite efter att ha sett den där.

Inaktiv

Blir att inhandla i månadsskiftet , ska bli nice att komma igång igen....

Inaktiv

om jag inte minns helt fel har jag sett spelet för runt 150 - 200 kronor nu, jag kan dock minnas helt fel, lycka till.

Medlem
Skrivet av R0D:

om jag inte minns helt fel har jag sett spelet för runt 150 - 200 kronor nu, jag kan dock minnas helt fel, lycka till.

129;- på Webhallen: http://www.webhallen.com/prod.php?id=27892


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Bara för mig det går segt att tanka från FileFront? (kommer med edit sen whorechild)

Edit: Väldigt nice film 10/10.

Medlem

Shysst film, men vore det inte snyggare att spela in skiten med en snygg CFG? bara en funderare


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Väldigt välkomponerad och trevlig! Fortsätt så!

Inaktiv

Trevliga frags - och jäkligt nice avslutningslåt

Skägg.
10 Chambers

Är det fortfarande fler som spelar Q3 än Q4? Man blir ju lite sugen men ett spel utan servrar är trist.


signatur
JB
Medlem

Q3 är slutsålt i hela sverige.

Medlem

Spiken, if there's a will, there's a way.
Varje gång jag försökt har det funnits åtminstonde ett par shyssta servrar.
Ett spel som q4 behöver egentligen inte ett gigantiskt community för att man ska stornjuta.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Sedan 1.3 patchen har Q4 spelarna ökat med typ 300%

Inaktiv
Skrivet av PheoniX_VII:

Sedan 1.3 patchen har Q4 spelarna ökat med typ 300%

Jepp, vi är nu ett 20-tal spelare aktiva

1
Skriv svar