CTF och levande servrar :S

Inaktiv
CTF och levande servrar :S

Hur skaffar man ctf till quake2 ?? jag har aldrig kunnat skaffa det, och om jag skulle kunna vilka servrar är mest aktiva ?
Måste ha det


signatur

gelmbrexpfig

Inaktiv

Jag funderade i det längsta om detta inlägg var ett avsiktligt "dumt" inlägg eller inte. Efter mycket tvekande så utgår jag från att frågorna trots allt är allvarligt menade och försöker svara :

1. Var får du tag på CTF till Quake2 ?
Testa med att läsa/söka lite här på FZ efter saker som hör till Quake2. Testa med att kolla i FZ's Quake2 wiki först och gäller det filer/patchar så kolla gärna FZ's filarkiv för Quake2. I detta filarkiv hittar du en download q2-3.20-x86-full-ctf.exe som innehåller det du behöver.

2. Var hittar servrar ?
Leta rätt på och installera t.ex. All Seeing Eye där du lätt kan välja olika Quake2 modar. Där kan du markera katalogen Capture The Flag så ser du vilka servrar som finns och är befolkade.


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

Se gandalf_four_to_the_i's inlägg för svar!


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Inaktiv

CTF till Q2 det var grejer det, dock var det mindre bra att inleda sin klankarriär med en CTF match mot CFC :evil: kränkt som få!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

railad på ballen av Svenhoek?

Inaktiv

som fan har t.om. demo någonstans, det var på tiden då man inte var helt hundra med musen ;D fast det demot släpper jag bara mot en betalning på mycket pengar


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Kommer ihåg på ctf2 när jag gick in med quad o ingen ps. [EYE]DarK^ deffade. ingen var i basen, men som oftast med fegdeffare så smyger de sig på en när man är inne i rummet - jag började hoppa runt och spamma raketer som en epileptisk heroinist. på nåt vis dog stackaren och jag snodde ampen. var rätt nervös en tid därefter - man ville ju gärna hem o dumpa den i basen. på nåt vis gick det vägen, men vi torskade nog mappen ändå. ctf o ra2 va ju det som gjorde q2 värt att spela.

1
Skriv svar