Jaha, då har man spelat igenom Quake 4

Medlem
Jaha, då har man spelat igenom Quake 4

Har nu spelat igenom Quake 4. Tyckte att spelet var riktigt bra. Man fick vara med hela tiden och jag älskade radiomeddelanden som var ganska frekvent, vilket gav mer inlevelse. Dock var vissa episoder i spelet dåliga, som t.ex. då jag kom i en bas där man först mötte någon sjukvårdare och någon annan soldat (kom ni ihåg efter karavanen där man skulle hjälpa Morris?). Sen ett eller två rum därifrån låg en allvarligt skadad soldat. Kändes lite orealistiskt och dåligt upplagt. Men spelet blev mycket bättre sen, och det blev mer och mer spännande hela tiden. Singel-spelet var riktigt kul! Vad tycker ni?


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv

Var iofs ett rätt bra tag sen jag lirade ut Q4 men jag minns iaf att jag blev positivt överraskad. Jag hade väntat mig en tråkpangare i samma stuk som D3 men det visade ju sig vara riktigt bra.

Medlem

Helt ok. Inget jag skulle lira igenom en gång till dock.

Medlem

Röstade på "Bra", var kul så länge det varade vilket inte var så jätte länge.


signatur

<3

Medlem

Jupp, 3:a. När man skulle vakta de där långa tradarna som åkte sakta var nice. Men stroggfieringen bidrog inte med nåt.

Peter Stormare!

Medlem

Var längesedan jag körde klart SP men jag skaffade nytt graffe för några dar sen, så nu måste jag köra igen fast med high-inställningar

Väldigt bra SP!


signatur

Pappaklanen Dads With Gunz på Quakenet
#dwg

Medlem

Det var trist i början (Oh ett nytt DOOM 3 ! ) men efter ett tag då den otroliga storyn trappades upp så blev det faktiskt riktigt kul

Medlem

Gillade det skarpt, kör igenom det nu för 7e gången, men denna gång med ett gaffekort som klarar allt på max utan drops.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

Spelade ut q4a i 800x640 "low", tyckte det var riktigt kul...
sen så skaffade ja en ny dator och spelade ut det igen på 1600x1200 "ultahigh"

men inte bara för det var snyggt utan att det är ett riktigt bra SP-spel..

betyg: 4a!


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Inaktiv

Jag tyckte det var roligare än Hl2 SP, och ens tur, fastkländ, på väg att stroggifierad, kändes som en flörtt med HL2, där man visade hur mycket bättre man kunde göra åkturen. ^^

Inaktiv

nej. hatar hela spelet. Quake 3 Arena var en stor höjdare när det kom. men Quake 4, nej skulle inte tror det. har dock inte det till PC. men spelat demot på Xbox360. där kändes det ganska bra så ladda ner demot till Quake 4 till PC. det var Kasssss!

Medlem

du kan ju inte spela fps på konsol


signatur

Meep!

Medlem

Blev inte speciellt imponerad de första timmarna, men sen började det lossna lite mer... Drömmer mig tillbaka till Quake 1...


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

Har aldrig spelat SPn.. Quake handlar ju om MP FFS! :DD

Medlem

Bah, SP delen är riktigt najs, prova det nån gång när internet är nere eller du inte har nåra polare kvar.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

a får väl göra de.. men kan du säga varför den e nice så får vi se om ja blir sugen

Medlem

Det är helt enkelt kul att lira skiten, storyn känns bra och det är kul att mejja ner fiender med samma vapen som man MPar med


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

det va kul fram till att man var ensam det e ju riktigt overkligt att man kommer ensam och dödar hundratals fiender därför var det inte så kul i slutet, spel ska vara verkliga då menar jag inte att det ska vara här på jorden o sånt jag menar att det ska vara fysiskt möjligt att utföra

Inaktiv

varför spelade du då q4? alla vet väl att det inte e så "verkliga" spel.


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Medlem

När jag testade Q4 SP nån gång så pallade jag inte spela länge för det tar ju ett tag innan man får MP fysiken.. gick så satans segt o pallade inte spela tills man blev snabb Föresten någon som vet om den nya 1.3 fysiken gäller i SPn oxo?

Medlem

Tyckte det var nice med breifingar i det stora rymd skäppet. men jag gillade inte att jag sprang vilse där hela tiden var jobbigt tråkigt och tidskrävande

1
Skriv svar