Inaktiv
Q3-comminityt?

Asså, finns det några turneringar och riktigt aktiva Q3-klaner kvar? Eller har allt dött ut?
Känns som om de mesta dog ut vid CS's glansperiot, och sedan som att det helt raderades - liksom vääldigt många andra spel - när WoW - The Game Killer - kom.

Har jag rätt eller är det nån som kan bevisa mig som fel?
Jag skulle gärna börja lira Q3 igen om de fanns några att spela med/mot, och nån härlig turnering eller så.

Medlem

Ladda hem och börja lira CPMA. Inte så överdrivet stor community men vi är så mycket bättre, häftigare och framför allt sötare än alla OSP:are. Finns gott om spelare att lira mot, kanske blir lite tungt i början då många börjat bli riktigt bra men det är fortfarande kul.

Eller så är du helt enkelt skitcool och börjar lira QW i stället.

8)

Medlem

Vilka lirar CPMA på FZa?,
Jag har presis börjat lira 1v1 efter en tids fraggande i CA. Har kört några dueller nu, grymmt kul när man möter motstånd vid samma nivå som en själv

Håller mest till #cpma.na då man inte spelat så mycket 1v1 än


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Jag (uppenbarligen) är en av dom. Sheft lirar väl också men vet inte om han hänger på FZ fortfarande, sen vet jag att rokky gömmer sig här någonstans också 8) en lömsk filur det där!

Tror inte det är så jättemånga faktiskt men jag kan ju ha fel 8) annars hänger väl de flesta i #promode

Inaktiv

callvote setca pro-q3dm6
callvote promode 0
f1

quake3 <3

Medlem

Är inte CA den där skiten för dom som inte duger till att spela varken 1on1 eller TDM? 8)

Inaktiv

asite, 1on1?
en Promode och en CA

Medlem

Nu hänger jag inte alls med 8)

Inaktiv

på CA kan du rocketjumpa utan att du dör ngt, plus att du börjar med alla vapen (utom BFG), många som spelar det eftersom alla kan fraga där


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Medlem

"en Promode och en CA"

Tror det var det han inte förstod (inte jag heller ), eftersom Promode är ett set av spelregler (hur man rör sig, hur mycket skada vapen gör etc.) medans Clan Arena är ett spelläge som kan spelas i Promode.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

CA är väll endå ett spelläge som kan spelas i osp, lika så promode

Medlem
Skrivet av F3D:

CA är väll endå ett spelläge som kan spelas i osp, lika så promode

Ja, men ditt andra inlägg var dåligt formulerat.

Kan tänka mig att du menade ex;
* OSP / VQ3 / Clan Arena
* CPMA / CPM / 1v1

Varpå den första är mod, den andra är spelregler och den tredje är spelläge.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

1
Skriv svar