Medlem
Söker en demo

Jag har fått en svår Q2-feber, jag bara måste få tag på videosnutten/demon med Q2 där man gjorde diverse scener/trick till musik, bland annat "Carl Douglas - Kung Fu Fighting" "Sublime - Why can't we be friends" och "2 Live Crew - Me so horny"

Jag är övertygad om att det finns många oldschool-lirare på forumet som sett denna, snälla säg att ni har den kvar på disken

Antingen en länk eller ett PM hade suttit som en fläskläpp

EDIT: 2 inlägg på 5 år, det är nästan rekord eller?

P.R
Medlem

Det måste bara vara ett demo av "Lamerkatz"? Jag fixar upp den på en ftp och återkommer med detaljer asap! (Skitkul demo btw)

P.R
Medlem
Medlem

Lamerkatz, det känner jag igen! Visst är det den, jag bockar och bugar mig å det ödmjukaste för hjälpen!

ajuste den va go, vi oldschool-killar brukade ju kolla på de där för jämnan.

Ero
Medlem

en demo? ett demo?

man säger ju en demonstration men det låter bättre med ett när man bara skrier demo.

nu blev jag fundersam.


signatur

Varit medlem längre än dig.

Medlem
Skrivet av Ero:

en demo? ett demo?

man säger ju en demonstration men det låter bättre med ett när man bara skrier demo.

nu blev jag fundersam.

Skriver låter bättre än skrier (även om det låter lite skånskt)

Medlem

helt galet, han var tvungen att snabba sig, då comhem lyckades strypa internet för honom Hej!


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

P.R
Medlem
Skrivet av Wimp:

helt galet, han var tvungen att snabba sig, då comhem lyckades strypa internet för honom Hej!

Ok? Inget annat när du ändå har ordet?

Medlem

Jo, föresten, när du nämner det. Sitter och laddar inför Wacken-resan imorrn. Sen var jag på systembolaget igår och kollade lite, eftersom de hade prisminskning idag så ville man ju kika en sista gång innan det blir billigt.

Själv då.. p...r...


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

1
Skriv svar