Leyawiin recommendation

Inaktiv
Leyawiin recommendation

jag har gjort Qusten för att få amuleten från hennes far kista i närliggande fort,
men jag kan inte återlämna amuleten till Dagail.när jag försöker ge henne så beter hon sig som om
jag inte har den. jag tror det buggar för jag inte träffa på han andra mage guliden som jag skulle prata med och döda
men när jag tog amuleten så såg jag inte han.utan gick direkt till dagail för att återlämna den.

jag har försökt att gå tillbaka till grottan för att se om han e kvar där näre nånstans men jag kan inte komma in
i kist rummet de står att de behövs en nyckel för komma in och jag har en fort blackwood nyckel men men.

undrar nu vad jag ska göra för jag vill klara av mages gulid questen.

ps kör på 360´n och uppdatt med den nya pachen för xbox 360

Medlem

Du kan ju testa kolla i källaren där han bor på guild huset annars ska han komma och prata med dig direkt efter du tagit amuleten från kistan.

Inaktiv

tro mig jag har väntat där i timme efter timme hittar inget spår efter han och de konstiga är att han kom inte efter jag fick tag på amuleten.

Medlem

Du kan ju alltid "fuska" genom att teleportera dig till hans ID, så ser du vart han är, om han finns.

Inaktiv
Skrivet av Pooslice:

Du kan ju alltid "fuska" genom att teleportera dig till hans ID, så ser du vart han är, om han finns.

hur gör man det , hur vet jag hans id
plus går de fuska så på 360 versionen

Medlem

Nej, Jag tror inte att du har en "consoll" på din "konsoll" hehe där var jag lite fyndig.

Inaktiv

haha ja de va du väll... ja men nu till saken hur kan jag fixa de så jag kan få rek.. och gå vidare

en annan sak hur kommer jag till sanguine quest´en

Medlem

Funkar inte koderna till 360n? SKANDAL

1
Skriv svar