Hjälp!!!! Ultimate heist

Inaktiv
Hjälp!!!! Ultimate heist

Det är nått skumt i görningen.
När man ska sätta sig i stolen i imperial palace library och de blinda munkarna ska ge en "elder scrolls" i uppdraget "the ultimate heist". Så händer det att munkarna går¨på krigstigen när jag sätter mig på stolen. Jag har 98 i sneak, så det måste ju vara nån bugg eller nått. Om det finns nån som kan hjälpa mig, så vore jag ganska tacksam.

OBS: Ovanstående information innehåller spoilers

Medlem

Snyggt att du varnar för spoilers i slutet.

Medlem

Hmm... Det skall inte bli sura om du inte försöker prata med dem, även om du hoppar runt och springer på borden. Låter väldigt konstigt.

Medlem

Denna Questen buggade för mig med. Det är bara att ladda om några saves bakåt så banan laddas in på nytt.

Medlem

Låter skumt, så länge du inte snackar med dom ska det inte vara några problem, bara gå in, sätta dig och vänta, få scrollen och dra. ;o. Ditt Oblivion är knas! ><.

Medlem

jag har kommit till statyn där man ska få ner trappan men när man trycker på en knapp så ska man gå till nån vägg och trycka för att man ska stå på ett visst ställe och skjuta pilen men väggarna åker inte ner, vad ska jag göra? :evil:Tacksam för svar:)

Medlem

Fast de är ju då verkligen inte samma uppdrag... Utan du pratar nog om Knights of the Nine uppdraget eller hur?

Då ska man iallafall stå på en speciell plats och skjutan in "keyhead arrow" I ett hål.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:

Fast de är ju då verkligen inte samma uppdrag... Utan du pratar nog om Knights of the Nine uppdraget eller hur?

Då ska man iallafall stå på en speciell plats och skjutan in "keyhead arrow" I ett hål.

Nej nu tänker du på Ultimate Heist.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Ja de gör jag. Förvirrade dessa två. >.<


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv
Skrivet av rob:

jag har kommit till statyn där man ska få ner trappan men när man trycker på en knapp så ska man gå till nån vägg och trycka för att man ska stå på ett visst ställe och skjuta pilen men väggarna åker inte ner, vad ska jag göra? :evil:Tacksam för svar:)

Först måste du aktivera de knappar som är utsatta på olika ställen runtomkring. Gå runt överallt, så hittar du de. Efter det sänks väggarna tvärsöver från statyn. Stå på knappen så hamnar statyn i rätt position. Skjut med vanliga pilar först och när du träffat, byt pil (utan att rubba siktet) men tänk på att du bara har ett försök, så spara innan.
Efter det öppnas en dörr vid statyn.

Inaktiv

Om jag mins rätt så måste man lockoicka en dörr i som finns i samma rum som statyrna sen ska man trycka på en knapp för att öppna en gång.
Om man går igenom den så tror jag att man ska komma till knappen som gör så att väggarna sänks


signatur

Jonas

Medlem

^- Suck... Att du aldrig lär dig... Hur svårt ska det vara att kolla datumet på tråden innan man postar?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Just trådar om problem som många kan råka ut för är det mindre farligt att bumpa till toppen i min mening, även om denna var i äldsta laget.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar