Elder scrolls:Redguard

Inaktiv
Elder scrolls:Redguard

Redguard ska vara ett riktigt bra spel i den här serien har jag hört. En blandning av äventyr och rpg. Men är helt omöjligt att få tag på.

Om nån vet nån bittorrent länk till spelet så skulle jag vara väldigt tacksam. :>

Medlem
Skrivet av FZ:

1.4. Inga wareztips eller multiplayerfusk
Allt prat samt förfrågningar och/eller tips om piratkopior, fildelningsprogram, och/eller försäljning/köp av stöldgods, är förbjudet. Vi godtar inte heller länkar eller tips om fusk till multiplayerspel; som t ex bottar eller olika exploits.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Skulle också uppskatta information om vart man isåfall skulle kunna få köpa ett orginal

Medlem

Prövat att maila företaget som släppt/gjort spelet?

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

http://www.3dgamers.com/games/redguard/downloads/

Där har du demot iaf.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av redguarddemo.txt:

"THIS DEMO WILL ONLY RUN 3Dfx VIDEO CARDS."

Men du kan ju alltid pröva...

Medlem
Skrivet av Crenshaw:
Skrivet av redguarddemo.txt:

"THIS DEMO WILL ONLY RUN 3Dfx VIDEO CARDS."

Men du kan ju alltid pröva...

Går nog att få igång med Glidos

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

Skulle också uppskatta information om vart man isåfall skulle kunna få köpa ett orginal

Den där sökmotorn Google är fenomenal, kan du tänka dig att jag hittade spelet på första sökningen? Här kan du köpa det


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Jo, men så stog det ju också "Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S." på den sidan Och så ville han nog köpa det från sverige.

Vila i frid

Tänk på att vi inte tillåter varken länkar till eller snack om warez. Låter tråden ligga kvar, men se då till att hålla det fritt från warez-snack.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

om du inte får nån lycka på företaget är väl sidor som ebay.com, blocket.se osv att rekomendera.. men jag antar att du vill tanka ner det och då får du nog fråga någon annanstans


signatur

shortbow.gif

1
Skriv svar