Medlem
Azura star

Kanske SPOILER:

Har precis hittat Azura Star. Har läst att man inte behöver ge denna till Martin (main quest) utan man kan behålla den själv. Stämmer det?

Vad ska man ge Martin istället för stjärnan när det är dags, eller inbillar jag mig att man kan behålla Azura Star?

Tack
/Robfox

Medlem

Nån av alla Deadric guda grejor man får av dom. bara du väljer själv när du blir frågad av martin. ha dom i inventoryn bara.

Själv tog jag den där stoa hammaren man får nånsatns. minns dock inte var.

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av LordDaimos:

http://www.3dgamers.com/games/redguard/downloads/

Där har du demot iaf.

/ LordDaimos

Fel tråd

Medlem

Bedrövligt att man inte visste om att man kunde ge Martin vilket daedric föremål som helst, i början så satsade jag på mainquestet och när jag upptäckte misstaget var det 20lvls försent


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Var nära att ge bort "Skeleton Key"

Tur att man inte gjorde det säger jag


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Är det på något annat ställe man kan fixa skeleton key, då man inte behöver vara level 10? Har för mig att jag fick den på något annat ställe än där borta vid Leyawin på min förra gubbe.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv
Skrivet av Rissan:

Är det på något annat ställe man kan fixa skeleton key, då man inte behöver vara level 10? Har för mig att jag fick den på något annat ställe än där borta vid Leyawin på min förra gubbe.

Nix, det är

belöningen för att man hjälper Nocturnal i den Daedra-questen. Och för att göra den måste man vara Level 10 som sagt.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Inaktiv

Har fått några utav shrine sakerna men jag har varken hittat alla shrinen eller gjort alla dom questen. Är det någonting väldigt speciellt som man verkligen vill ha förutom skeleton key?

Inaktiv
Skrivet av chokland:

Har fått några utav shrine sakerna men jag har varken hittat alla shrinen eller gjort alla dom questen. Är det någonting väldigt speciellt som man verkligen vill ha förutom skeleton key?

Beror lite vad du spelar som. Goldbrand är mitt favoritsvärd i spelet, tillsammans med Umbra. Umbra kan du ju få utan att göra det Shrine-questet, men inte Goldbrand.

Azura's Star skulle jag inte heller vilja vara utan - en soul gem som du kan använda om och om igen. (Ja, det är ju det den här tråden handlar om egentligen...)

Här kan du se vilka pryttlar du kan få och vilka Shrine quests de hör till.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Inaktiv

Okej. Det som låter mest intressant är nog Umbra, men jag vet inte riktigt om det andra. Ska väl göra questen till dom där shrinen och sedan se vad som är värt att behålla och inte.

Inaktiv

En annan sak är ju att flera av Shrine-questen är riktigt roliga i sig, plus att man måste ha gjort alla för att få göra sista.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Inaktiv

Jaha? Så man kan inte alltså göra vilken man vill i ingen speciell ordning. Eller? Vilken är det som är sist då?

Inaktiv
Skrivet av chokland:

Jaha? Så man kan inte alltså göra vilken man vill i ingen speciell ordning. Eller? Vilken är det som är sist då?

På första frågan svarar jag: Eh? Förstod den inte. "Så man kan inte alltså göra vilken man vill i ingen speciell ordning." Låter mer som modern poesi tycker jag.

På andra svarar jag: Hermaeus Mora.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Inaktiv

Förlåt, mitt ordval blev inte som jag hade tänkt mig. Ska kanske ändra om orden lite då. Är det någon speciell ordning man måste göra dom andra shrine questen? (hoppas att jag skrivit rätt denna gång då så man förstår vad jag skriver )

Medlem

nej finns ingen speciell ordning. men Hermaeus Mora kan du bara göra efter att ha gjort alla andra(och sovit och hittat en bok i main quest). och den är verkligen värd att göra


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

Okej. Då vet jag. Då behöver jag i alla fall inte oroa mig utifall jag har gjort någonting fel.

Medlem

Den där skeleton key:n, den kan man inte "använda upp" eller?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv
Skrivet av Burglar:

Den där skeleton key:n, den kan man inte "använda upp" eller?

Nix, den är oförstörbar, till skillnad från motsvarigheten i Morrowind.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

1
Skriv svar