Inaktiv
Personality

Finns det nån mening med att öka statsen i Personality när man levlar upp?

Själv blir det oftast att jag satsar på Willpower, Strength och Intelligence.

Har levlat upp till level 7. Behöver man satsa på Endurence senare för att få upp sin Health tro?

Hur brukar ni Använda era Skillpoints?? 8)

Inaktiv

Ja. Endurance förbättrar hälsan. Personality är om man vill att folk ska tycka om men bättre. Fast det gör dom ändån om man gör goda gärningar. Min personality är ganska låg men folk fjäskar så näsorna nästan fastnar i röven på en. Har 109 i famous och 5 i infamous

Medlem
Skrivet av Nemotest:

Hur brukar ni Använda era Skillpoints?? 8)

Eftersom jag är en Paladin (egen komponerad) så satsade jag på strength och endurance i början, så jag orkade bära mina feta rustningar och svärd, plus att jag behövde ordentligt med hälsa för mina närstrider

Så vad man ska satsa på vid leveling beror ju på din karaktär.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Sätter nästa alltid points i agility då pilbågar är så förbannat bra när man blir expert och högre med dem. I medel brukar var fjärde pil göra knockback på fiender. Med sneak så skadan blir x3 så är man helt oslagbar.

I oblivion, *plong* fiender ramlar ner i lavan, grottor sitter man på avstånd och bara skjuter på dem då de inte undviker pilar om de inte ser en. Kombinera med magiska pilar och chamelon så har man en best utan like.

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

Ja. Endurance förbättrar hälsan. Personality är om man vill att folk ska tycka om men bättre. Fast det gör dom ändån om man gör goda gärningar. Min personality är ganska låg men folk fjäskar så näsorna nästan fastnar i röven på en. Har 109 i famous och 5 i infamous

Ligger runt 80ish famous och 70+ i infamous... folk är lite osäkra på mig så att säga


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar