Main Quest *spoilers*

Inaktiv
Main Quest *spoilers*

Jag varnade för spoilers så läs på egen risk nötter!

Nu när jag äntligen tagit mig tid att klara den (för att slippa dom jävliga obliviongatesen!), så undrar jag vad ni andra tyckte om slutet? Om vad man fick osv, jag har inte hämtat min armor eller vad det nu var man fick (är den nice förresten?). Och vad händer efter? Ingenting? Ingen ny emperor? Inget ingenting? Jag tyckte allt var som vanligt förutom att folk var lite gladare och blabla. Aja, jag blev iaf lite besviken på slutet, och fick man verkligen bara den där grejen för att klara MQ?

Btw, jag har alltid haft problem att få fram pengar, så jag tänkte råna lite och jag gick till han som är Count i Skingrad, jag mötte honom i korridoren och kom ihåg att det var han som jag fixade vamp cure till, så jag frågade om reward igen och fick 2500 gold. Så kunde jag hålla på och nu har jag 200k ::|


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv

Spoilers

Själv tyckte jag att slutet var väldigt episkt. Fint med den lite större striden i imperial city och den senare "showdownen".
Kände att ett sorts lugn drog över världen efter "Main questet" var över och allt återgick till det vanliga. Skillnaden är att folk berömmer en ganska mycket vart man än går och pratar om den nya tiden.
Men om man som du "meller" tyckte att "main questen" bara var en börda så får man nog inte samma känsla. För mig var det en helt ok (lite banal) saga med ett gott slut. Det kommer nog en fortsättning med en expansion eller en ny uppföljare, eller som jag hoppas ETT ONLINESPEL

Den enchantande dragon armourn som är sisådär bra (Fina enchantings och snyggt utseende ) men inte så stark.Bra mot magi.

Inaktiv

SPOILERS

Nej alltså, jag tyckte själv mainquesten var rolig, inte alla gates som poppade upp överallt. Men efteråt så förväntade jag mig kanske att få reda på vem den nya emperor skulle bli, eller kanske längre dialoger med folk osv, sen känns det som att det är mycket mindre folk på gatorna nu.. Men det kanske kommer.


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv

Ja, gates var väldigt enformiga. Men ibland fick man ju bra enchantsments av sigellerna. Men som sagt, skönt att slippa dom nu. Jovisst kan man ju önska mer av dialogerna i spelet. Morrowind hade lite mer omväxling.

Inaktiv

Ursäkta dubbeltråden.

Vem nästa emperor kommer att bli lägger nog grunden till en expansion (logiskt nog). Handlingsmässigt har nu den kungliga ätten brutits och de andra provinserna hotar att lämna imperiet utan en rättmätig tronföljare. Så nån form att fortsättning kommer nog snart.

Inaktiv

Mjo får hoppas på en expansion som fyller upp


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Kan inte bärga mig.. Vill ha nu. det är som o se en bra rulle o så slutar filmen mitt i.

Inaktiv

Jag tycker slutet på Main Quest var briljant, spännande och episkt jag Sedan att livet efter inte ändrats så mycket kan man väl stå ut med, men det hade varit roligt med större förändring, det kan jag hålla med om

1
Skriv svar