Bli bättre armourer

Inaktiv
Bli bättre armourer

Löjligt enkel fråga:

Hur ska man gå tillväga för att bli journeyman armourer så att jag kan reparera mina magiska vapen?

Såg att det fanns en lärlingskurs typ som man kan ta inne hos "fighting chance" men är det så att man måste vara någon viss level först?

Tack på förhand

Medlem

Fortsätt reparera dina prylar med "repair hammers" så kommer du ju tills slut upp till journyman rank.


signatur

<3

Inaktiv

Armorer-tränare upp till 40:

Eitar - Leyawiin
Tadrose Helas - Bravil Fighters Guild

Upp till 70:

Rohssan - A Fighting Chance, Imp City
Rasheda - Fire and Steel, Chorrol

Sen kan man ju träna upp sig själv så klart på icke-magiska vapen, men det är lättare sagt än gjort för min mage som bara har ett magiskt svärd.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Medlem

Se till att plocka upp saker som fienderna tappar och reparera dem. Du behöver inte behålla dem sedan, huvudsaken är ju att du får lite exp av reparationen. Då kommer man upp ganska fort.

/ LordDaimos

Inaktiv

Bra idé.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Medlem
Skrivet av ronnelin:

Löjligt enkel fråga:

Hur ska man gå tillväga för att bli journeyman armourer så att jag kan reparera mina magiska vapen?

Såg att det fanns en lärlingskurs typ som man kan ta inne hos "fighting chance" men är det så att man måste vara någon viss level först?

Tack på förhand

kul o se daj skriva här!

Welcome buddy!8):up:


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Se till att reparera efter VARJE liten strid eller så fort du har använt ett vapen. Efter bara en användning går den ner till 99%, och reparerar du efter varje gång så går det fortare än om du hade haft 4-5 strider och sedan reparerat.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

jag gick ut med full daedric rusting (hade typ 8 i heavy armor så den gick sönder snabbt) och leta upp en råtta som fick bita lite på mig... heal heal heal heal heal, oom, döda råtta, reppa, hitta ny råtta
lite cheese men de gick rätt snabbt o fixa 50armorer så ja kunde börja reppa min vanliga rustning


signatur

shortbow.gif

Medlem

sen när man kan reparera grejor till 125% så kan man sticka till nån affär, köpa alla deras vapen och armor och förbättra dem. kostar rätt mycket men det e rätt lätt att fixa nya stål

Medlem

Om man är "tvungen" att ha upp armorer nån lvl kan man skjuta med bågen och repa efter varje skott. Man behöver inte skjuta på någon fiende för att bågen ska slitas.
Ett bra sätt är också att kalla upp ett skelett som får slå på dig, ta bara på icke magisk rustning om du inte är tillräckligt hög lvl.

1
Skriv svar