Att slippa OblivionGates e skönt

Medlem
Att slippa OblivionGates e skönt

Jag upptäckte att oblivion gates finns bara om man klarar Kavatch Gaten....

så jag springer runt nu utan nårra sådana alls
så jag buffrar upp min gubbe till max nu så jag an slakta gött sen

jag e master mage nu o de känns coolar att gå dit o räda världen som en grym mage i stället för en förrymd fånge 8)


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Detta är det underbara med oblivion, man kan göra precis ALLT man vill, och ha minst lika skoj som alla andra.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Hah... kom till kvatch först vid level 22 nånting, och alla som följer med en på questet fick däng på ett slag. Jag med visserligen, fick häva i mig drycker utav bara den. Tur jag hade 100 stycken.

Medlem

Jag tycker det känns rätt coolt att komma från ingenstans och bli en hjälte. Att en okänd man vandrar in i Oblivion Gate'n utanför Kvatch och lyckas stänga den. 8)

Men det är min spelstil, och alla har ju sin egen.

Medlem

Jag upptäckte till min besvikelse att alla gates försvinner när man är klar med main qeuesten. Iofs var det kanske inte så oväntat om man hänger med i handlingen, lite tråkigt bara. Nu kan man ju inte få såna där häftiga stenar längre.

Inaktiv

Egentligen så borde det passa in bäst att man räddar kavatch från början.. för tänk om man tidigare blivit offentligt arresterad för de brottet man sitter inne för i början så kanske det inte passar in att man går med i en guild utan att dom ens har kunskap om vart du kommer ifrån och så..

Jag menar kolla förritiden så höll man sig undan för personer man inte kännde.. men däremot ifall man hört rykten om eller läst om att den personen räddat någon/något osv så "känner" dom en lika mkt som att vi "känner" robert gustavsson.. förstår ni vad jag menar? Tror ni seriöst att en person som ingen känner sedan tidigare eller har en viss kunskap om vad han gjort blir t.ex. Master mage? det är ju som att en invandrare utan visum kommer till sverige och blir statsminister... hehe ok kanske inte då men ändå.. jag tycker ifallafall att det passar att man räddar kvatch.. sen kommer ju folk gående på stan också och säger "Oh its you, the savior of Kavatch"..


signatur

Rail or Die

Medlem

Är det bara jag som har problem med Gaten? det hoppar upp över allt, skit störrigt:S har gjoret den typ 3-4 gånger nu:S vad händer om man skiter i den?


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av USF-BH:

Är det bara jag som har problem med Gaten? det hoppar upp över allt, skit störrigt:S har gjoret den typ 3-4 gånger nu:S vad händer om man skiter i den?

Vad som händer ifall du struntar att göra Kvatch porten? Ja, gör du inte den kommer du inte vidare på huvuduppdraget. Menar du att du redan har klarat av den och du ser andra portar? Du behöver inte göra de andra portarna ifall du inte vill. Har bara gjort Kvatch porten själv.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

värst är ju när man råkar gå i närheten av en oblivion gate på en häst och det kommer upp meddelanden om att man blir kickad från alla guilds man är med i föratt man brytit mot reglerna

riktigt irriterande bugg faktiskt


signatur

shortbow.gif

1
Skriv svar