Behöver varkligen hjälp med cure vamp questet:(

Inaktiv
Behöver varkligen hjälp med cure vamp questet:(

Hej jag är på delen att man ska fixa emty grand soul gem men jag fattar inte hur man ska få tag i 5 stycken:( är det någon som har ett tips att fixa sådana lätt?=) tack för att ni läste och ha en fortsatt trevlig dag hej svejs:)

Inaktiv

Själv fuskade jag mig ur hela problematiken efs man blir så ful i fejjan av att vara vampyr - även om man kurerar det.

Lättast är väl att köpa dem på Mages Guilds. Hittas här:
Anvil - Felan Relas
Bravil - Ardaline
Bruma - Selana Orania
Cheydinhal - Eilonwy
Chorrol - Angalmo
Leyawiin - Alvin Uvenim


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Inaktiv

demiurg var hittade du det fusket lr har du det i huvvudet? orkar inte vara vampyr:( det är helt sjukt jobbigt:( kan inte vara ute på dagarna mm. tack för mig och tack för din hjälp innan=)

Medlem

Tror att det ska vara player.additem 000977E4 1 så får du vampire cure. Skriv bara in det i consolen (§ knappen).

Finns att ladda ner en lista med koder på typ alla saker i spelet på nån sida men kommer inte ihåg vilken.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Precis. Är principiellt mot fusk - men gjorde ett undantag just i det här fallet. Kul att nördpyssla med ansiktet i en halvtimme bara för att få det förstört någon dag senare...


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Inaktiv

tack så jätte jätte jätte mycket=D

Inaktiv

man skriver bara i consolen player.additem och coden och 1 efter?
tack för mig=)

Inaktiv

Just det. 1 är helt enkelt antalet. Då ska en flaska Vampire Cure dyka upp i inventoryn.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Inaktiv

k nice fan va ni 2 ska ha ett stor tack av mig=) hoppas jag ska kunna hjälpa er någon dag ha en jätte bra dag nu =D

Inaktiv

Tycker inte ni människor om utmaningar i spelet. Att få spela "bota vampyrism questet" är väl bara lite extra krydda i tillvaron. Att få gömma sig för solen, hitta skydd o sånt när gryningen kommer. Antagligen roligast om man inte andvänder "fast travel" . Själv har jag inte lyckats bli vampyr än, så jag vet inte hur ni grabbar lyckas.

Inaktiv

Jag gjorde det enbart för utseendets skull. Min Miss Cyrodiil är väldigt fåfäng av sig.

Fast travel måste ju vara rysk roulette som vampyr.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Inaktiv
Skrivet av Ericzeppe52:

Själv har jag inte lyckats bli vampyr än, så jag vet inte hur ni grabbar lyckas.

Trodde alla drabbades. Om du är sugen, så får du ett stående erbjudande om du blir medlem i Dark Brotherhood - efter att du har utfört några uppdrag.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

Medlem

Som jag sa i en annan tråd, förstår inte grejjen. Solen påverkar mig inte det minsta, kan knalla runt som vilken "vanlig" person som helst. Det enda jag märkt är att man kan suga blod, men till vilken nytta? :/

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Som jag sa i en annan tråd, förstår inte grejjen. Solen påverkar mig inte det minsta, kan knalla runt som vilken "vanlig" person som helst. Det enda jag märkt är att man kan suga blod, men till vilken nytta? :/

Om du inte suger blod så får du en massa krafter, men om du suger så får du vara utan, då kan du vandra omkring i solen och prata med folk.
Tycker det är mest jobbigt att vara vampyr, behöver inte direkt någon hjälp med striderna, spelet är oftast lätt.

Medlem

Jag gjorde det för att jag inte orkade springa runt och leta tomma grand soul gems. Och tur va nog det för när jag nu senare försökte göra questen så har det buggat sig och hon säger att hon kan göra drycken när hon fått alla ingridienser men problemet är att jag gett henne alla ingridienser hon bett om. I questlistan står det att jag ska ge henne kniven med Argonian blood på, och det har jag gjort men inget händer.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Demiurg:

Jag gjorde det enbart för utseendets skull. Min Miss Cyrodiil är väldigt fåfäng av sig.

Fast travel måste ju vara rysk roulette som vampyr.

Japp, och att "snabbvänta" jag stod utanför en butik i ips och väntade på att dom skulle öppna, helt plötsligt så hör jag ett skrammel och tiden slutar att räkna ner. Japp, solen hade gått upp medan jag väntade hehe. Aldrig mer vampyr säger jag bara. Dock så fanns det inga smidiga sätt (som jag kunde hitta) att bli av med det första gången jag fick det, så jag fick ladda om en gammal save som var tre levels tidigare


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

1
Skriv svar