Patch (till 360)?

Medlem
Patch (till 360)?

Någon som hört något om när patchen kommer släppas? Har nämligen råkat ut för buggen på "Cheydinhal Recommendation"-questet.

Citat:

In the Cheydinhal Recommendation quest, fixed an issue where Vidkun's body would disappear if you left the well.

Eftersom jag spelar på 360 så kan jag ju varken köra med beta patchen (som fixar problemet) eller komma åt någon konsol för att fixa questet.

Lite störande eftersom jag väldigt gärna vill gå med i Mages Guild, och vill helst inte starta en ny karaktär bara för det. :>


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Ja bara undrar... hur kan man ladda ner till en konsol?


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av reset2:

Ja bara undrar... hur kan man ladda ner till en konsol?

De med xbox360 har t.om en sida med med sin karaktärs statistik, direkt uppladdat från spelet.

Kompisen på jobbet trackar mig om det

(trackar: ålderdomligt uttryck för mobbing)

Medlem
Skrivet av reset2:

Ja bara undrar... hur kan man ladda ner till en konsol?

Antar att du menar konsoll (som i Xbox 360)?

Ganska enkelt, du trycker in nätverkskabeln på baksidan av Xbox 360 enheten, loggar in på ditt Xbox Live konto och... voila! Du kan ladda ner uppdateringar, arkadspel, demos, trailers, bakgrunder och en del annat skit.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Visste inte det.

Måste säga att det e häftiga prylar. Oh yeah.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av Robfox:
Skrivet av reset2:

Ja bara undrar... hur kan man ladda ner till en konsol?

De med xbox360 har t.om en sida med med sin karaktärs statistik, direkt uppladdat från spelet.

Kompisen på jobbet trackar mig om det

(trackar: ålderdomligt uttryck för mobbing)

Menar du en sida för karaktären i spelet eller själva xbox live kontot? Syftar du på en sida för oblivion-karaktärer har jag missat nåt, skulle jag kunna få en länk?

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Robfox:
Skrivet av reset2:

Ja bara undrar... hur kan man ladda ner till en konsol?

De med xbox360 har t.om en sida med med sin karaktärs statistik, direkt uppladdat från spelet.

Kompisen på jobbet trackar mig om det

(trackar: ålderdomligt uttryck för mobbing)

Menar du en sida för karaktären i spelet eller själva xbox live kontot? Syftar du på en sida för oblivion-karaktärer har jag missat nåt, skulle jag kunna få en länk?

Jag menar karaktären i spelet. Men du måste givetvis vara medlem i xbox live

Här är länken till Xboxlive:
http://www.xbox.com/sv-SE/live/xbox360/silver/plugitin.htm

Medlem

Jag kan då inte hitta någon sida för karaktären. Det enda jag hittar är vilka "achievements" jag har låst upp. Det kallar jag inte för statistik över karaktären.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Jag kan då inte hitta någon sida för karaktären. Det enda jag hittar är vilka "achievements" jag har låst upp. Det kallar jag inte för statistik över karaktären.

Du har rätt. Fel av mig att kalla det statistik

Sorry om ni letat förgäves.

1
Skriv svar