Vad är det meningen med att spela detta spel??

Medlem
Vad är det meningen med att spela detta spel??

Nu har jag spelat massor av timmar på detta spel men det ända jag gör är att döda i grottor och snacka med folk i borgar, har kommigt med i et guild, men vad ska jag sen göra? och om man ska göra uppdrag vilken knapp ska jag då trycka för att se dem?:\


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Tryck på TAB, sen kan du bläddra längst nere mellan olika flikar. Tryck på kompassen, och sen något som ser ut som en gammaldags mugg, där finns 3 olika för questarna, en för den som du har aktiv, en för alla du känner till, och en för de avklarade. Du aktiverar i den mittersta genom att klicka på den questen som känns intressant.

När en quest är aktiv kommer det även fram en pil på kompassen som visar vart du skall gå för nästa steg i questen. Du kan även ta fram den stora kartan för att se vart och hur långt du har att gå.

Hoppas jag inte var otydlig nu...

Medlem

Sedan finns det en viss chans att man kan läsa sig till den här informationen i den lilla boken man fick med spelet.

Medlem

OKi thx;)


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Inte för att vara oartig, men det enklaste är väl rtfm :P. Sen vad meningen är med att spela spelet är väl en annan sak. För att ha kul! Det är väl därför man spelar spel?

Inaktiv

Vad är meningen att spela något spel ?
Komma bort from "vanligheten" tycker jag iaf, att sitta och spela, leva sig in i sin karaktär och ha roligt, meningen med Oblivion ? samma som föregående och därför att de e ett såå bra spel


signatur

Lia, so sweet, she is all her PC need

Medlem

Trådsplit?
Men meningen med spel är ofta att få socialt umgänge tycker jag! MP..

Medlem
Skrivet av Blomkruka:

Trådsplit?
Men meningen med spel är ofta att få socialt umgänge tycker jag! MP..

Är inte det vad man ska göra i det sociala livet, det vill säga tiden när man inte sitter vid datorn? :>


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Meningen med spel är ju ofta att slippa socialt umgänge, imo.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av urken:

Meningen med spel är ju ofta att slippa socialt umgänge, imo.

Jo, att spela spel är en verklighetsflykt - precis som filmer och böcker. Sedan om man även tycker att det är kul är olika, även om det sannolikt är vanligt att det är så.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

VARFÖR SKA MAN inte SPELA OBLIVION??
Jo, MW var ett stoooort spel....
Oblivion=du klarar vilket quest som helst....
Quest-tracker(fjooooligt)
I mw var du ibland tvungen att leta i flera h för att hitta nån gubbe i ödemarken. (Och folk undrar varför spelet tog lång tid att klara ut)

Medlem
Skrivet av Vonyx:

VARFÖR SKA MAN inte SPELA OBLIVION??
Jo, MW var ett stoooort spel....
Oblivion=du klarar vilket quest som helst....
Quest-tracker(fjooooligt)
I mw var du ibland tvungen att leta i flera h för att hitta nån gubbe i ödemarken. (Och folk undrar varför spelet tog lång tid att klara ut)

Helt onödigt inlägg i en väldigt föråldrad tråd, jävla troll.

Medlem
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av Vonyx:

VARFÖR SKA MAN inte SPELA OBLIVION??
Jo, MW var ett stoooort spel....
Oblivion=du klarar vilket quest som helst....
Quest-tracker(fjooooligt)
I mw var du ibland tvungen att leta i flera h för att hitta nån gubbe i ödemarken. (Och folk undrar varför spelet tog lång tid att klara ut)

Helt onödigt inlägg i en väldigt föråldrad tråd, jävla troll.

men vadå USF-BH kanske fortfarande undrar efter såhär 5 månader? troll på dig själv


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av Vonyx:

VARFÖR SKA MAN inte SPELA OBLIVION??
Jo, MW var ett stoooort spel....
Oblivion=du klarar vilket quest som helst....
Quest-tracker(fjooooligt)
I mw var du ibland tvungen att leta i flera h för att hitta nån gubbe i ödemarken. (Och folk undrar varför spelet tog lång tid att klara ut)

Helt onödigt inlägg i en väldigt föråldrad tråd, jävla troll.

men vadå USF-BH kanske fortfarande undrar efter såhär 5 månader? troll på dig själv

Läs hans inlägg en gång till, han svarar inte och följer inte heller upp något annat inlägg i hela tråden. Antingen skriver han till sig själv, eller svarar i helt fel tråd.

Medlem
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av ScarFace:
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av Vonyx:

VARFÖR SKA MAN inte SPELA OBLIVION??
Jo, MW var ett stoooort spel....
Oblivion=du klarar vilket quest som helst....
Quest-tracker(fjooooligt)
I mw var du ibland tvungen att leta i flera h för att hitta nån gubbe i ödemarken. (Och folk undrar varför spelet tog lång tid att klara ut)

Helt onödigt inlägg i en väldigt föråldrad tråd, jävla troll.

men vadå USF-BH kanske fortfarande undrar efter såhär 5 månader? troll på dig själv

Läs hans inlägg en gång till, han svarar inte och följer inte heller upp något annat inlägg i hela tråden. Antingen skriver han till sig själv, eller svarar i helt fel tråd.

men hehe såg du inte att jag var ironisk?

var det "troll på dig själv" som förstörde ironin?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Nej, jag vet inte. Något var det iaf

1
Skriv svar